Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En venninde har blitt forelsket i meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må jo la henne få snakke ut om hva hu føler for deg, og etterpå forteller du henne at du ikke tror forholdet vil fungere så bra fordi blablabla, det er ihvertfall lurest å bare ta det ærlig og ikke drøye det ut mer enn nødvendig.

 

Har jo sagt til henne at det ikke er sjangs i havet. På en snill måte. Men vil gjøre noe mer. :ermm:

 

Pulevenn?

 

Vil ikke såre henne mer enn nødvendig. Derfor jeg lagde denne tråden.

 

Du må tenke etter: Kan du få noe annet ut av det enn følelser?

 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Men vil ikke det være å lure henne? Et forhold utover vennskap er jo 100% uaktuelt. :dontgetit:

Nå har det seg slik at jeg har valgt å tilbringe livet mitt med en av mine beste venner, men der var følelsene gjensidig. Hadde ikke mine følelser (evt hans følelser) blitt møtt av noe, ville det dødd med tiden. Det vil det også gjøre for henne med tiden hvis dere kommer frem til at det vil være best å ivareta et venneforhold

Lenke til kommentar

Har hun vært forelsket i deg lenge? Har hun hatt en hemmelig forelskelse for deg over lengre tid er det jo kjipere enn om hun nylig har forelsket seg.

Du kan jo si det du (ikke) føler for henne, og forklare situasjonen på en så skånsom måte som mulig.

 

..eller hør på mortania. Hun virker som et klokt kvinnemenneske med mye bra på hjertet.

Lenke til kommentar
Har hun vært forelsket i deg lenge? Har hun hatt en hemmelig forelskelse for deg over lengre tid er det jo kjipere enn om hun nylig har forelsket seg.

Du kan jo si det du (ikke) føler for henne, og forklare situasjonen på en så skånsom måte som mulig.

 

..eller hør på mortania. Hun virker som et klokt kvinnemenneske med mye bra på hjertet.

Nå ble jeg rørt :)

 

Jeg for min del snakker av erfaring, da jeg var døforelsket i en kompis av meg, som jeg var kjempemasse med, og vi koste oss alltid kjempemye sammen. Men jeg fortalte det ikke før lenge etter, og begge har kjæreste nå. Jeg er fremdeles glad i han, han er en av mine beste venner, og han på sin side er litt stolt over seg selv og sa seg rett ut beæret.

 

Dessverre reagerer jo ikke alle mennesker likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...