Gå til innhold

Går det an å hacke psp 3000?

Mikr89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel lov og hacke den Og spille backup av mine egne spill og bruke homebrew progammer på den???;Visst ikke så får bare moderator stenge denne tråden.

Håper ihvertfall noen kan svare dersom dette er lov.

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar
Det var jo bra det ble oppklart :)

Noe som har en link da til hvordan hacke psp 3000 visst det går.

Dette er faktisk i nåtiden umuligt og gjøre PGA hovedkorte som er i psp3000, de har laget et såkalt "unhackable" hovedkort som er i den nye modellen, men tror det kommer noen snart som klarer og cracke det =) bare vent og se :)

Lenke til kommentar
Håper virkelig at ingen greier å hacke den. Spilltørken kunne nok vært unngått big time hadde det ikke vært for all piratkopieringen. Kjøp spillene, ikke last dem ned ulovlig, er mitt råd.

Helt enig, dette med og hacke consollene er egentli en bad thing, ødelegger for spillprodusenter og plant annet de som lager consollen, homebrew er ikke det eneste som blir kjørt på disse, spill som er lastet ned og lagt på et lagrings kort og satt inn, spill av uten den orginale UMD disken, noe som er strengt talt uloveligt. MEN, de som liker dette må bare for all del fortsette med det, ødelegger bare for de andre ^^ har aldrig eid en hacked consoll, har ps2,ps3,psp3000 (hadde Wii, solgte den til onkelen min :p) N64, å hacke noen av mine consoller har altid og vil foraltid være imot mine egne prinsipper...

Lenke til kommentar

I begynnelsen, ja. Sånn er det med de fleste konsoller den første perioden. Men nå kommer det kun spin-off titler fra PS2 og PS3 titler. Bortsett fra Patapon er alle de brukbare PSP-spillene en spin-off/port fra andre Sony-konsoller(GTA, GoW, R&C, Resistance og Jak and Daxter).

Det er bare å se det i øynene, å utvikle for PSP er ikke særlig attraktivt på tross av en enorm brukerbase. Enhver som påstår at piratkopiering ikke har skylden for dette fortjener ikke Obama som president.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...