jostone Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har et problem med å instalere et spill på min bærbare. Kjøpte "biler"-spillet til min datter her om dagen men når jeg skal instalere det så er det noe som ikke stemmer. Jeg går inn på dvd-spiller i "datamaskin" og den finner ikke noe for å instalere spillet. finner ut at det er et fil-format som maskinen ikke kjenner. Har en kompis som har det samme spillet og det fungerer på sin maskin men ikke på min maskin. Får fram at det APP-filer på plata. Og auto-run funker heller ikke på denne plata Noen som har en ide om hva som er problemet??????? Hilsen en desperat data-amatør med ei datter på 5 som er helt fra seg....... Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har et problem med å instalere et spill på min bærbare.Kjøpte "biler"-spillet til min datter her om dagen men når jeg skal instalere det så er det noe som ikke stemmer. Jeg går inn på dvd-spiller i "datamaskin" og den finner ikke noe for å instalere spillet. finner ut at det er et fil-format som maskinen ikke kjenner. Har en kompis som har det samme spillet og det fungerer på sin maskin men ikke på min maskin. Får fram at det APP-filer på plata. Og auto-run funker heller ikke på denne plata Noen som har en ide om hva som er problemet??????? Hilsen en desperat data-amatør med ei datter på 5 som er helt fra seg....... http://www.fileinfo.net/extension/app Ser ut som om du kanskje har en mac-versjon av spillet, og at det derfor ikke fungerer... Søk på cd'n etter *.exe og se om du finner noe da.... Lenke til kommentar
jostone Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Det står PC/MAC på coveret. Det står også spesifikasjoner for både pc og mac? Men hvis det er mac hvorfor kan det brukes i andre PC?? Så vidt jeg vet er det vanlig PC som kompisen har.. Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det står PC/MAC på coveret.Det står også spesifikasjoner for både pc og mac? Men hvis det er mac hvorfor kan det brukes i andre PC?? Så vidt jeg vet er det vanlig PC som kompisen har.. Har du prøvd å søke etter *.exe-filer på cd'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå