Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lettmelk! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sjokomelk er jo egentlig best uten melk da!! Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tine melk ekstra lett er best å drikke Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sjokomelk er jo egentlig best uten melk da!! Blir så hjævla tørr i munnen... Hoster fælt etterpå også... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Laktoseredusert geitmelk er en sikker vinner. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lettmelk er favoritten no. Gjekk i H-melk tidlegare. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sjokomelk er jo egentlig best uten melk da!! Blir så hjævla tørr i munnen... Hoster fælt etterpå også... hvor tørr sjokoMELK har du a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Tine melk ekstra lett er best å drikke Å blande hvitfarget vann med sjokoladepulver er vel som å nyte en halvliter varmvann og peanutter til fotballkampen. Det funker dårlig. Skal man ha noe smak til sjokolademelka, så er det nok like så greit å gå for kalobomb, altså H-melk. Tråden begynte å bære litt preg av å gå over til hvilken type melk folk foretrekker til brødskiva, i stedet for blandet med sjokopulver. Endret 7. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sjokomelk er jo egentlig best uten melk da!! Blir så hjævla tørr i munnen... Hoster fælt etterpå også... hvor tørr sjokoMELK har du a? Hehe! Måtte bare si noe funney. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Mmmmm, melk er herlig. Drikker vanligvis lettmelk fordi det er det som blir kjøpt inn hjemme, men har ikke noe i mot h-melk. ekstra lettmelk blir for gale imo. Da kan dere heller drikke vann. Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 H-mjølk ftw! men sjølv drikk eg det helst med laktoseredusert mjølk (nokon nemnte laktoseredusert GEITEmjølk? eg går for vanleg kumjølk) laktored mjølk vert vel som lettmjølk og rekna i forhald til fett og slike fine ting. men kunne eg ha valgt sjølv (utan allergiar å ta omsyn til) hadde det blitt H-mjølk. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Selv foretrekker jeg lettmelk. Og det meste av ferdig sjokomelk man får kjøpt inneholder lettmelk Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Forferdelig dyr disse ferdigblandede 1L kartongene i dag. Koster 16-18 kroner for både Tine sine og Q-Melk. Litagoen er KONGE! Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 H-melk blir for mektig, og alt under lettmelk gjør så det blir mye mindre smak, uansett hvor mye pulver man har oppi. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lett melk og putt den i mikrobølge ovnen Støtter den Det er ikke mye som smaker bedre enn det Lenke til kommentar
stacies83221 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 jeg foretrekker lett melk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Eg syns ekstralettmelka frå Q-meieriene er nokså god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå