zennox Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lettmelk! alt annet er ekkelt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) 99 stemmer, så vis respekt for de grå hår Whahahaha. Lov og prøve seg. Ikke mange over 20 som sier "ASS" på Pakkis/Oslo-Dialekt. H-melk er best, folk tar av når det gjelder fett i melk as So. BUUUUURN! You FAIL! Endret 4. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 3 på skolen, 4 når jeg kommer hjem og 4 til kvelds:p + middag. Glad for at jeg ikke legger på meg:) Tenker meg du er sånn rundt 15 år? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ummmm, ok? vel jeg sier as, sånn blir det når man vokser opp med det Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ummmm, ok? vel jeg sier as, sånn blir det når man vokser opp med det Skriv da i det minste ass, ikke as. As høres ut som et aksjeselskap Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lettmelk! alt annet er ekkelt. Ekkelt? Snakk om å være fisefin viss du virkelig synes det er ekkelt. :S Til kaffe bruker jeg H-mel, synes og at den egner seg best til sjokoladepulver. Men lett melk funker greit det og, det jeg pleier å drikke viss jeg drikker melk. Skummet er jo bare vann, synes ikke den er god. Er det ikke noe som heter ekstra lett og, grønnlig flaske fra tine? Den likte jeg veldig godt, men har ikke kjøpt den på lenge. Kanskje på tide å gjøre det igjen. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ummmm, ok? vel jeg sier as, sånn blir det når man vokser opp med det Skriv da i det minste ass, ikke as. As høres ut som et aksjeselskap Høres idiotisk ut å si ass og. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så enig så enig WatherMarked.... Men til saken, synes dere at det er stor smaksforskjel mellom O-Boy og feks Nesquic? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dere som putter det i mikroen maa huske at melk fort renner over. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja, nesquick er ikke godt i forhold til O'boy !! Samme gjelder hvis du skal ha det på is, eller i melk! Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 3 på skolen, 4 når jeg kommer hjem og 4 til kvelds:p + middag. Glad for at jeg ikke legger på meg:) Tenker meg du er sånn rundt 15 år? Ja :!: Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skummamelk er kjempegodt med oboy. Får liksom sjokomelk med skum. Lenke til kommentar
Eikoyv Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja, nesquick er ikke godt i forhold til O'boy !! Samme gjelder hvis du skal ha det på is, eller i melk! Nesquik er MYE bedre en Oboy... oboy er bare ekkelt Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Oboy-pulver i Nesquik-boks som er altfor gammel og koselig og selvfølgelig ekstra lett melk fra tine! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lettmelk! alt annet er ekkelt. du er ekkel! jeg drikker h-melk. har egentlig ingen preferanser ang hvilken type melk, men prøver å legge på meg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 H-melk er best på fest! Lettmelk er DÅRLIG og smaker pest Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skummamelk er kjempegodt med oboy. Får liksom sjokomelk med skum. Ord opp! Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Når du har sjokoladepulver i melken vil jo de forskjellige melkesmakene forsvinne, så alt kommer ann på konsistensen (tykkelsen) på sjokomelken din da Med hel-melk vil den bli litt tykkere enn annen melk og bli søtere. Hvis du kjøper sukkerfri sjokopulver vil det klumpe seg i melken, og du trenger mere pulver, så det er faktisk bedre å kjøpe med sukker Jeg liker vanlig lett melk og oboy-pulver best, og ekstra lett melk ellers. Om du skal bake noe er det apsolutt best med helmelk! Men for all del, bruk vanlig melk og ikke kefir å alt det der tullet Hihi, jeg er litt barnlig skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå