BadSmile Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe melk og sjokolade pulver, men da lurte jeg på hvem melk som er best til sjokolade pulver. Skumma melk? Lett melk? Er alt for mye å velge imellom. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 H-melk, gjerne med en svett fløte. Og bruk kakao + sukker og en hint av vanilje. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 H-melk, gjerne med en svett fløte. Og bruk kakao + sukker og en hint av vanilje. Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Lett melk og putt den i mikrobølge ovnen Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 H-melk, gjerne med en svett fløte. Og bruk kakao + sukker og en hint av vanilje. K9z! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Personlig foretrekker jeg ekstra lett melk. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 All melk smaker likt, så er care for min del. Tipset om å sette det i mikroen skal jeg prøve. høres godt ut Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 H-Melk gir en bedre smak, man får den fettende følelsen i munnen. Men ellers så drikker jeg lett-melk. Jeg kjøpte meg en pakke Nesquic for en stund siden, den hadde ingen smak. Var veldig rart... Nå har jeg en FirstPrice kakao. Litt bedre. Men slår ikke den "Orginale" O-Boy... Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Eg drikk ikkje så mykje melk, men har ein kompis som er hekta på melk og o´boy. Han seier at det skal vere H-mjølk i o´boy og ekstra lett når ein drikk det reint. Sjølv drikk eg skummet når eg drikk mjølk. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 H-melk er best, folk tar av når det gjelder fett i melk as Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Yes! Mine desipler som drikker O-Boy med H-Melk! Kom til meg mine barn! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ro ned nå, jeg drakk nok det før du var født! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja du begynner og dra på årene... 99 år i år. Tydligvis ikke over 15 du. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 99 stemmer, så vis respekt for de grå hår Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 H-melk smaker jo forferdelig, smaker jo at det er fett i melken.. Er vertfall min mening, men tydeligvis ikke alle sin... Hva med som allt anna her i livet, prøv deg fram til det du liker best ? Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Mjølk smaker forferdelig, uten noe tilsatt. Med sjoko-pulver og extra.lett er det kjempe gode saker Har ikke drukket melk i overkant av et år nå, og har ikke planer om å ta et glass i nærmeste framtid Endret 4. november 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Melk er nam da Drikker ca halv liter melk om dagen, yum yum. Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg spiser minst 10 brødskiver hver dag, men legger ikke på meg. Det synes mamma er veldig rart. Kanskje det er fordi jeg ikke drikker mjølk? Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ti brødskiver hver dag, wow jeg er imponert veldig rart at du ikke legger på deg ja.. OT: Skummet melk som gjelder! Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 3 på skolen, 4 når jeg kommer hjem og 4 til kvelds:p + middag. Glad for at jeg ikke legger på meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå