Virke Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg er en gutt på 15 år, 175cm høy og 67-70kg. Jeg har stått snowboard i 8år flere ganger hver vinter helt til for et par år siden. Har ikke fått stått så mye pga. jeg bor i Larvik og hadde et stressfullt liv med mye trening osv. Jeg har stått carving(leid) et par år nå og kan det rimelig godt for så lite tid. Har stått på langrenn før jeg kunne stå og drevet mye med det. Uansett, jeg leter etter et par twintip ski som passer til en som liker kjøre løyper, lære seg triks, hoppe på noe av de mindre hoppa(så ikke "bigjump" osv). Jeg har max 5500-6000 å bruke på ski, bindinger, støvler og staver. Har hjelm, briller og klær fra før. Jeg vil helst kjøpe fra en butikk(altså ikke nettet, men unntak KAN gjøres) og jeg trenger noen anbefalinger. Vi har også fått STOR hytte på Vierli, Rauland så skia kommer til å bli mye brukt. Kommenter for mer opplysninger. På forhånd TAKK! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gå til nærmeste sportsbutikk og spør hva de kan gi deg rabatt på. For maks 6k vil du ikke kjøpe noe til fullpris. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Vel, jeg ser jo greie pakker til 3-4k med ski og bindinger... jeg lurer på hva jeg kan velge... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Greia er at du har lyst på et par gode støvler, det er det aller viktigste, uten en god støvel kommer du ikke til å stå mye. Du finner ikke en god støvel til 2k fullpris. Når det kommer til ski er Dynastar Trouble Maker med Look PX12 eller K2 Public Enemy med samme binding helt greie kombinasjoner du kan få til 4k. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Greia er at du har lyst på et par gode støvler, det er det aller viktigste, uten en god støvel kommer du ikke til å stå mye. Du finner ikke en god støvel til 2k fullpris. Når det kommer til ski er Dynastar Trouble Maker med Look PX12 eller K2 Public Enemy med samme binding helt greie kombinasjoner du kan få til 4k. ok takker, men noen som vet hvor lang tid det tar å få pakke fra oslo sportslager når jeg bor på østlandet. Hvor mye er frakt? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tipper 3-4 dager. Cirka 300 i frakt. Regn med å bruke 2k-3k på støvler, som er den mest vitale delen av utsyret ditt (som nevnt ovenfor). Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du finner ikke en god støvel til 2k fullpris. Jeg fikk Lange Freestyle til 1900kr. Men jeg vil anbefale deg veldig sterkt å prøve støvler før du kjøper. Passformem kan være utrolig forskjellig.En annen ting som er viktig er størrelsen, du vil ikke ha for små, men heller ikke for store! Du burde kanskje se på K2 Disorderly når det kommer til ski. I Fri Flyt sin test ble det sagt at det var de skiene man fikk mest for pengene. På Oslo Sportsøager får du dem til 3799 med Look PX 12 Jib. Selv har jeg bestilt ski fra Sport-Conrad i Tyskland. Med ski (Salomon Dumont), staver, frakt mums og alt ble det under 4000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå