yhagger Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ser på http://www.telenor.no/privat/mobil/abonnement/abonnement/ at de fjerner FriFiks. Man kan heldigvis velge å beholde det, men dette var det abonementet som jeg ihvertfall har funnet ut har vært det gunstigste og etter det jeg har lest her på forumet også for mange andre. Så min oppfordring til Telenor må være å gjøre FriFiks enda bedre eller komme med noe som er bedre. FriHet kan ikke sammenlignes da det er minimumsfakutering og høy startavgift. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så dette i helgen også, like dårlig som da de fjernet djuice allstar. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette er nok et ledd i målet om å tjene mer per kunde. Riktignok har de redusert minimumsfaktureringen på frihet og djuice zero til 49 kroner, men dette var ikke noe særlig. Kanskje hjelper det viss alle sender en henvendelse til Telenor er de forteller om sin misnøye om dette. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gått glipp av noe? Det var da vitterlig en artikkel på amobil om at Telenor ville gå vekk fra inkluderte ringeminutter da de endelig forstod at dette ikke var noe kunden ønsket. http://www.amobil.no/artikler/telenors_nye...ter_super/57293 Selv synes jeg det avr bra de senket minuttprisen på Zero (som jeg har), men synes startprisen var utrolig høy fremdels. Hele 89 øre, dette er noe de ikke reklamerer med dessverre. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 FriFiks var Telenor sitt beste abo for mitt forbruk. Lav ringepris, lav oppstartsavgift. Må ha gjennomsnittssamtale på 4 min for at det skal lønne seg med frihet i stedet for FriFiks. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette var dårlig. Bruker FriFiks sammen med kveld og helg internettabonnementet deres, må nesten vurdere å bytte til noen andre nå. One Call skal visstnok komme med et nytt data-abonnement i morgen. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Du trenger ikke bytte enda. Det trenger du nok ikke på mange år enda. Er vel fortsatt noen som har RingKontant og ihvertfall Djuice Allstar som det er over 1 år siden forsvant. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Regelen er vel at det du allerede har, ikke blir endret. En grei regel med Telenor! Det skal de definivt ha! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel det kan slå motsatt veg også. Husker alle jamreskrikene når ikke Telenor flyttet alle kontantkortkundene sine automatisk over til kort og kontant. Men ja, det er positivt at man beholder det man har hos Telenor. Så kan man følge med litt selv også, så unngår man slike situasjoner at man taper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå