Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nei, ca en gang i året. :!: Neida, annen hver uke kanskje? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hver uke. Etter å ha fått sett to uker gammelt sengetøy i mikroskop, skifter jeg ikke skjeldnere enn det. Alle de skrekkelige dyrene jeg så... Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skifter sengetøy hver andre måned. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Flere ganger i året. Og nei, det er ikke uhygienisk. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hver andre uke ville jeg si, men bytter putetrekk oftere fordi jeg leste en skummel artikkel om mid i hodeputen en gang for lenge siden Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Ca annenhver uke tror jeg? Oftere om kjæresten er på besøk og det blir no' hopping i høyet Endret 7. november 2008 av Sapid Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Annenhver uke. tanken på midd og jævelskap i senga er ikke nais :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå