Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor ofte skifter dere sengtøy?

Kringly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge jeg husker har vi hatt sengeskifte hver fjortende dag. Da jeg bodde for meg selv skiftet jeg ikke på sengen så ofte, av den grunn at jeg sjelden sov i den, jobbet natt og gikk på skolen (da sov jeg OFC på skolen :wee:)

Alt ettersom hvilke aktiviteter og væsker som søles i sengen, før sengetøyet skiftes på. Nå burde jeg egentlig skifte en gang i uken, men det blir liksom fremdeles til annenhver uke.

Lenke til kommentar
Her er jeg selv dårlig, kan ikke huske sist jeg skiftet sengetøy i sengen min...

Sign

Nyvasket sengetøy klør jo. Liker baseluskene i senga mi jeg :love:

Kansje bruke litt mer nøytralt vaskemiddel og ikke så masse? Jeg elsker i hvert fall nytt sengetøy, men er ikke noe god å skifte og skifter ca annen hver uke. Er så forbaska kjedelig å ta på sengetrekket og lakenet. Hodeputa går greit :) .

Lenke til kommentar

en gang i blandt hos meg, alt fra en gang i uken til en gang i måneden.

det spørs også veldig mye på hvor ofte jeg er hjemme, måtte ta meg en time fri fra jobb i går for å stikke hjem å vaske klær til tider er jeg kun hjemme å sover, så bytte av sengetøy blir gjerne nedprioritert.

men, 1 gang pr mnd er vel det lengste jeg går uten å bytte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...