Kringly Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvor ofte skifter dere sengtøy? Skifter ca en gang i måneden selv... Er det uhygienisk? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Prøver å få vasket/skiftet sengetøy ukentlig. Annenhver uke på det verste. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Annenhver uke. Burde gjort det et par ganger i uka så deilig som det er med nytt sengetøy! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Her er jeg selv dårlig, kan ikke huske sist jeg skiftet sengetøy i sengen min... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hver tiende dag ca. Men blir ofte en gang hver andre uke. Mamma sa til meg en gang at jeg måtte huske å skifte sengetøy ca (helst litt oftere) hver andre uke, så da er det ikke noe vits i å tenke mer på det, hun har alltid rett, sier hun selv da, men hu har jo alltid rett så... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så lenge jeg husker har vi hatt sengeskifte hver fjortende dag. Da jeg bodde for meg selv skiftet jeg ikke på sengen så ofte, av den grunn at jeg sjelden sov i den, jobbet natt og gikk på skolen (da sov jeg OFC på skolen ) Alt ettersom hvilke aktiviteter og væsker som søles i sengen, før sengetøyet skiftes på. Nå burde jeg egentlig skifte en gang i uken, men det blir liksom fremdeles til annenhver uke. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 En gang i måneden her, og det holder for min del Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 2 ganger i uka, kjæresten er jo hele tiden på besøk Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 er ikke helt sikker på hvor ofte det blir skiftet på sengen min ettersom det er mamma som gjør det for meg men jeg rekner med at det er ca annenhver uke...men det er litt avhengig av om jeg har hatt "natt-besøk" og andre lumske ting som skjer i senga.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Trekket på hodeputa skifter jeg en gang i uka - med mindre jeg bare snur puta og bruker den en uke til Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Her er jeg selv dårlig, kan ikke huske sist jeg skiftet sengetøy i sengen min... Sign Nyvasket sengetøy klør jo. Liker baseluskene i senga mi jeg Endret 4. november 2008 av The Game Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Her er jeg selv dårlig, kan ikke huske sist jeg skiftet sengetøy i sengen min... Sign Nyvasket sengetøy klør jo. Liker baseluskene i senga mi jeg Kansje bruke litt mer nøytralt vaskemiddel og ikke så masse? Jeg elsker i hvert fall nytt sengetøy, men er ikke noe god å skifte og skifter ca annen hver uke. Er så forbaska kjedelig å ta på sengetrekket og lakenet. Hodeputa går greit . Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Altfor sjelden. Er ikke uvanlig at det går en måned. Det er ikke det at det ikke trengs oftere. Er mer det at jeg glemmer det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ca annen hver uke. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Aner ikke, blir vel 4-5 ganger i året max Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg må skifte sengetøy ganske så ofte, ja...Lærer meg aldri at jeg må spytte ut snusen før jeg legger meg. Så dere kan jo tenke deg til hvordan sengetøyet ser ut av og til Hadde jeg ikke brukt snus, hadde jeg nok skiftet 1 gang i måneden... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vi skifter omtrent annenhver uke. Det er deilig å legge seg i rent sengetøy. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Siden jeg bor i Bergen skifter jeg sengetøy hver gang det er fint nok vær til å lufte det, og ellers annen- tredjehver uke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 en gang i blandt hos meg, alt fra en gang i uken til en gang i måneden. det spørs også veldig mye på hvor ofte jeg er hjemme, måtte ta meg en time fri fra jobb i går for å stikke hjem å vaske klær til tider er jeg kun hjemme å sover, så bytte av sengetøy blir gjerne nedprioritert. men, 1 gang pr mnd er vel det lengste jeg går uten å bytte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå