Gå til innhold

Bk: Mini Los

Inc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier det er noen ting du ikke helt fikk til, jeg ser ihvertfall noen styge hvite flekker i toppen (himmelen mellom fjellene) og at ikke hele båten er i fokus (noe som ser utrolig rart ut, siden enkelte deler av båten må være like nærme de andre delene på båten) en unsharp-mask eller noe lignende, eller er det faktisk slik fra kameraet?

:)

Lenke til kommentar

Jepp, du traff ett par spiker der....

Edit: Nei, det er lens blur som er lagt på og det sykt vanskelig å få med alt pgr av detaljene.

edit: men jeg har en 2`versjon som er med hele båten i fokus og den gir ikke samme virkning som jeg er ute etter. Mao så funker denne bedre synes jeg.

Den andre versjonen med masten i fokus blir litt for feil, vet ikke hva som gjør det...

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Har du forsøkt å få båten til å se ut som en modellbåt ved å legge på uskarphet oppe og nede? I såfall er du nære, men ikke helt i mål. Som tidligere kommentert sprekker illusjonen pga. mastene, og delvis bakgrunnen som også virker stor. :( Her ser det ut som om du enten må gi opp drømmen om å få det som du vil, eller gi opp nattesøvnen og småpirke i PS. ;)

Jeg tror det kunne vært stas å se en versjon uten blur, for bildet ser ikke så verst ut...

Lenke til kommentar

Ser det blir en liten bi-effekt av lensblur som jeg sliter litt med, men klart bedre enn 1 utgaven. ser forresten at je ghar bommet lit på fokusområdet..asj..:(

Her en bilde uten blur

Edit: slettet ene bildet da det var så dårlig. Ikke vits å i gi kritkk igrunn. Det orginale bildet holder seg selv.

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...