trespiser Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hei Jeg har aldri hadt så sterk arbeidslyst noen gang og jeg vil gjerne bruke den. Noen forslag til kveldsjobb? eller kan jeg starte med en form for virksomhet selv? jeg tenker på nettbutikk eller kansje et snekkerverksted som jeg selv eier og jobber etter jobben. noen som har tips, forslag eller kansje vil dele egne erfaringer her? tull å sitte på ræva hvis man har lyst til å jobbe masse. selv om det er dårligere tider så betyr vel ikke det at det ikke skal gå an å jobbe mer for å tjene penger. Endret 3. november 2008 av trespiser Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Skriv masse søknader! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 har det sånn selv har registrert meg på alt av sider som manpower og lignende Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 har det sånn selv har registrert meg på alt av sider som manpower og lignende Jeg har jobb i fra før men jeg vil jobbe mye mer. kunne tenkt meg 12 timer om dagen og gjerne lørdager og søndager i blant. da tuller jeg ikke. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg jobber i et elektrofirma som jobber med skipelektro på norges eneste skipsverft som lager kjemikalietanker i rustfritt stål. med knappe leveringfrister så har verftet og underleverandører leid inn tusenvis med polakker. mitt firma leier inn polske og svenske. vi er over 30. og det blir flere senere og. her jobber polakkene fra 0700 til 1900 alle hverdager + lørdag og søndag. svenskene jobber fra 0700 til 2200 hele uken. de har arbeidslust, men det har vi og. vi jobber alle hverdager og, men ikke fullt så mye. vertfet gjør det samme. har jobben behov for å få gjort mer arbeid så kan man jobbe overtid. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg jobber i et elektrofirma som jobber med skipelektro på norges eneste skipsverft som lager kjemikalietanker i rustfritt stål. med knappe leveringfrister så har verftet og underleverandører leid inn tusenvis med polakker. mitt firma leier inn polske og svenske. vi er over 30. og det blir flere senere og. her jobber polakkene fra 0700 til 1900 alle hverdager + lørdag og søndag. svenskene jobber fra 0700 til 2200 hele uken. de har arbeidslust, men det har vi og. vi jobber alle hverdager og, men ikke fullt så mye. vertfet gjør det samme. har jobben behov for å få gjort mer arbeid så kan man jobbe overtid. vet ikke om det er noe for meg men takk skal du ha. kansje jeg forandrer mening etterhvert. men jeg får se. er det tungt eller? jeg vil helst ha et veldig tungt arbeid også. jeg liker å svette og bruke kroppen min når jeg jobber. hvordan blir arbeidsmiljøet på en så stor plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå