Gå til innhold

sterk arbeidslyst, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har aldri hadt så sterk arbeidslyst noen gang og jeg vil gjerne bruke den. Noen forslag til kveldsjobb? eller kan jeg starte med en form for virksomhet selv? jeg tenker på nettbutikk eller kansje et snekkerverksted som jeg selv eier og jobber etter jobben. noen som har tips, forslag eller kansje vil dele egne erfaringer her?

tull å sitte på ræva hvis man har lyst til å jobbe masse. selv om det er dårligere tider så betyr vel ikke det at det ikke skal gå an å jobbe mer for å tjene penger.

Endret av trespiser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber i et elektrofirma som jobber med skipelektro på norges eneste skipsverft som lager kjemikalietanker i rustfritt stål. med knappe leveringfrister så har verftet og underleverandører leid inn tusenvis med polakker. mitt firma leier inn polske og svenske. vi er over 30. og det blir flere senere og. her jobber polakkene fra 0700 til 1900 alle hverdager + lørdag og søndag. svenskene jobber fra 0700 til 2200 hele uken. de har arbeidslust, men det har vi og. vi jobber alle hverdager og, men ikke fullt så mye. vertfet gjør det samme. har jobben behov for å få gjort mer arbeid så kan man jobbe overtid.

Lenke til kommentar
Jeg jobber i et elektrofirma som jobber med skipelektro på norges eneste skipsverft som lager kjemikalietanker i rustfritt stål. med knappe leveringfrister så har verftet og underleverandører leid inn tusenvis med polakker. mitt firma leier inn polske og svenske. vi er over 30. og det blir flere senere og. her jobber polakkene fra 0700 til 1900 alle hverdager + lørdag og søndag. svenskene jobber fra 0700 til 2200 hele uken. de har arbeidslust, men det har vi og. vi jobber alle hverdager og, men ikke fullt så mye. vertfet gjør det samme. har jobben behov for å få gjort mer arbeid så kan man jobbe overtid.

vet ikke om det er noe for meg men takk skal du ha. kansje jeg forandrer mening etterhvert. men jeg får se. er det tungt eller? jeg vil helst ha et veldig tungt arbeid også. jeg liker å svette og bruke kroppen min når jeg jobber. hvordan blir arbeidsmiljøet på en så stor plass?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...