AndersT2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Etter siste oppdatering, så i hverfall i Conallys Valley så har alle mine resurrection points forsvunnet når jeg dør. Det eneste som er igjen er Cascade Falls. Selv om jeg har vært borte på de andre, så kan jeg ikke starte fra de når jeg dør. Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du vil nå etter patchen bare bli transportert til nærmeste ress point. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Det er da utrolig irriterende Da må man jo traske milevis for å komme noe sted. Pleide å ta selvmord for å slippe de lange trasketurene, spesielt i Conallys Valley. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 det er vell kanskje en av grunnene til at de har gjort det slik. Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 det er vell kanskje en av grunnene til at de har gjort det slik. Kødder du, fortsatt ikke taxivirksomhet i AOC? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tja, du kan jo dra direkte fra Khemi/OT/CV til de sonene som er lengst borte nå, uten å måtte rusle gjennom alt på veien (Connal's -> FoTD - > Eiglo blir rett til Eiglophian uten noe dilldall). De forandret res points for å hindre folk å hoppe fra en ende av en sone til en annen, regner jeg med. Fremdeles ganske tåpelig, med tanke på spawncamping og at spillet tror res paden som er lengst bort er nærmest så lenge man er i en raid instance. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "spillet tror res paden som er lengst bort er nærmest så lenge man er i en raid instance. " Det stemmer ihvertfall ikke for Kyllikie, så tipper det er fikset for de andre instancene også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det var nettopp Kylikki jeg tenkte på - nå har jeg ikke sjansen til å raide henne etter patchen enda, men før var iallefall res pad-en helt nede i starten på sonen den som var "nærmest", mens den som heter Outpost og faktisk er nærmest i følge spillet var .. Tja, lengst borte. Lenke til kommentar
mynock Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hestar har jo blitt ein smule billigare sidan launch, noko som òg kan sjåast i samanheng med denne endringa. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det var nettopp Kylikki jeg tenkte på - nå har jeg ikke sjansen til å raide henne etter patchen enda, men før var iallefall res pad-en helt nede i starten på sonen den som var "nærmest", mens den som heter Outpost og faktisk er nærmest i følge spillet var .. Tja, lengst borte. Det er fikset etter patchen... Godt jobbet å klage på en patch uten å ha sjekket om det ble fikset i patchen eller ikke... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvis jeg ikke har noe i skill eller hest eller noenting, hvor mye må jeg da ut med for å få mount? Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 75s for hest, 25s for skillen (hvis ingenting har blitt endret). Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det er jo konge, da har jo til og med jeg råd med mine 1,5g! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå