Gå til innhold

[AoC]Resurrection Ponits borte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, du kan jo dra direkte fra Khemi/OT/CV til de sonene som er lengst borte nå, uten å måtte rusle gjennom alt på veien (Connal's -> FoTD - > Eiglo blir rett til Eiglophian uten noe dilldall).

De forandret res points for å hindre folk å hoppe fra en ende av en sone til en annen, regner jeg med. Fremdeles ganske tåpelig, med tanke på spawncamping og at spillet tror res paden som er lengst bort er nærmest så lenge man er i en raid instance.

Lenke til kommentar

Det var nettopp Kylikki jeg tenkte på - nå har jeg ikke sjansen til å raide henne etter patchen enda, men før var iallefall res pad-en helt nede i starten på sonen den som var "nærmest", mens den som heter Outpost og faktisk er nærmest i følge spillet var .. Tja, lengst borte.

Lenke til kommentar
Det var nettopp Kylikki jeg tenkte på - nå har jeg ikke sjansen til å raide henne etter patchen enda, men før var iallefall res pad-en helt nede i starten på sonen den som var "nærmest", mens den som heter Outpost og faktisk er nærmest i følge spillet var .. Tja, lengst borte.

Det er fikset etter patchen...

Godt jobbet å klage på en patch uten å ha sjekket om det ble fikset i patchen eller ikke... :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...