Thoasyy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Heihei. Som tittelen sier, så har jeg problemer med min bærbare Acer Aspire 5920G! Problemet mitt er at jeg ikke kan installere spill som er CD eller DVD... Jeg trodde det var engangstilfelle når jeg skulle installere WoW og COD4, men fant ut at det må være noe galt når jeg ikke kan installere Warhammer online eller C&C3. er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Takk: ) Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er det slik at PC'n ikke finner DVDromen i det hele tatt? Har du et ikon til den på min datamaskin? Lenke til kommentar
Thoasyy Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Er det slik at PC'n ikke finner DVDromen i det hele tatt? Har du et ikon til den på min datamaskin? ja jeg har ikonet på min datamaskin, leseren reagerer BARE på Blu-Ray disker :S Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ok! Har en del med Acer laptoper å gjøre på jobben, og jeg har ved flere tilfeller sett pc'er med ikkefungerende/svært ustabil optisk enhet. Vet ikke om det er noe trøbbel med hovedkortene deres, men det er uansett min erfaring. Hadde jeg vært deg ville jeg først ha sjekket etter nye drivere evt formatert pc'en (alt + F10 style)da pc'ene i de tilfellene jeg sikter til ikke fant den optiske enheten i det hele tatt. Lenke til kommentar
Thoasyy Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Heihei igjen, nå har noe annet skjedd her. Det første du skrev til meg, om pcen finner DVDromen i dt hele tatt, hvordan fikser jeg dt da? for nå skjer det absolutt ingenting:s Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ikke for å virke slem, men i alle tilfellene hvor vi har sendt inn Acerpc (deriblandt fra 5920-serien) med problemer med å finne den optiske enheten, har de kommet tilbake med en helt ny optisk enhet. Kan godt hende det er en annen måte å fikse det på, men ikke som jeg vet om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå