PapaDon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Jeg har satt opp en FTP-server med filezilla for å bruke den opp mot SyncBack for backup. Dette fungerer strålende. Men om jeg prøver å nå FTP-serveren gjennom en nettleser (har prøvd opera, safari og IE) ender jeg opp i konfigurasjonsmenyen til den trådløse routeren. FTP-serveren er satt opp med domene fra dyndns og serveren er satt opp til å nå en enkelt mappe hvor backupen skal ligge, noe som fungerer i SyncBack og FTP-klient, men ikke nettleser. Hvilke instillinger i filezilla er det jeg må leke med? Edit: Selv når server er disconected peker urlen (også om jeg skriver IP adresse) til configmenyen til trådløs router edit2: Om jeg prøver meg på ftp://xxx.homeftp.org i stedet for http:// fungerer det... Skjønner at det er to ulike protokoller men skull helst sluppet å ende opp i wlan-configen, føler liksom ikke det er helt trygt? Endret 3. november 2008 av PapaDon Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du må bare slå av remote access i router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå