JFM Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hei. Jeg vurderer å kjøpe en Nokia N87 fra Amentio Men hva skjer om jeg får feil om 3mnd? Må jeg sende den inn eller kan jeg f.eks levere den inn på elkjøp eller expert? Endret 3. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Da må den sendes inn, med mindre Expert eller Elkjøp`en du vil levere den til vil sende den inn for deg, men ikke regn med det Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Er det noen som er plaget med feil på Nokia N87? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Regner med det er N78 vi snakker om, selv om det står N87 Flott telefon, og tror ikke det har vært noen store problemer med denne modellen. Men ting som blant annet at kamera bare er på 3,2 mp, har gjort at den har blitt stilt litt i skygge av mange av de andre modellene. Mange som heller har valgt blant annet N82 fremfor denne da. Selv liker jeg designet på denne bedre, og 3,2 eller 5 megapixler har heller ikke så mye og si for min del. Ellers kan du også kikke på modeller som 6220 Classic og N79 edit: Står det også mye nyttig i tråden om N78. Endret 4. november 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå