genser Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Her snakker vi design! Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Rolex-klokker er fortsatt klokker. De er laget for å vise tiden, men med det lille ekstra. Skjønner man ikke dette, så burde man naturligvis ikke uttale seg. Kan ikke sammenlignes. En Rolex er et kunstverk av presisjon, håndverk, engineering, edle metaller, eksotiske legeringer og utsøkt design ned til hver minste lille detalj. Den Motorolaen er glanspapir utenpå masseprodusert elektronikk. Jeg har ennå å se en telefon som kan nå en Rolex opp til tåneglene mht utsøkt eksklusivitet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så dyr er den nå ikke. Ikke noe mer kostbar en hva folk betaler for en iphone med et års abon. Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Om du har vært innom Mobile Review og sett på bildene, og FORTSATT synes dette er en stygg og ubrukelig telefon, anbefaler jeg deg å kontakte en optiker snarest. se på den skjermen! se på de bildene!! helt fantastisk! dette er noe av det flotteste jeg har sett! Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Leste også på Gizmodo at du må skrive under en kontrakt når du kjøper den at du bla ikke får lov til å videreselge den på Ebay... Hehe... Fancy fon, men ikke helt min smak, liker arte bedre. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Her snakker vi design! Ahh...arten var en himmelsk opplevelse :-) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvilken 8xxx-modell er den på det siste bildet i areheis post? Til de som mener denne mangler teknologi: ingen telefon til 7K+ har teknologifrelste som målgruppe. Skulle likt om de bare droppet 2MP-kameraet og gjorde mer ut av tannhjul-designet, som om det var en faktisk klokke. Kunne vel også foretrukket at skjermen var AMOLED da den klokka-skjermspareren må trekke noe enormt med batteri. Ellers havner denne blant de ytters få Moto-modellene jeg faktisk kunne tenke meg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 De tre nederste bildene viser alle Arte-utgaver. Siste bilde viser den, i mine øyne, desidert fineste Nokia 8800 Saphire Arte. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Den var dødsfin! Så på bildene og de ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg