Cpt Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Tror nok epic flying kommer til å være en fin lvling boost når man hitter 77. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 På en måte er det jo greit å bare kjøpe flying skill ettersom man vil tjene massevis av goldz mens man levler. Er man litt sparsom kan man fort tjene opptil en 4k gull frem til lvl 77 (Dvs. man plukker opp og selger alt, DE'er hvis man kan, farmer steder som dropper elemental fire/earth/water/air for litt proffessionlvl'ing). Og selv har jeg 4 chars jeg kan gjøre dailys med, det er 500ish g per dag. Samtidig har 2 av disse charsa ikke questa ferdig i netherstorm eller shadowmoon, noe som er penger i massevis Kommer nok kun til å semifarme gull og achievments i ei uke til nå, hvis jeg gidder det i det heletatt Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fra 70-80 tjente jeg til sammen noe mellom 2000-3000 gull, husker ikke helt hvor mye. Det var kun ved å selge quest items jeg ikke trengte, trash drops og questing! Jeg måtte få gear til retribution fra quests også, jeg hadde kun holy gear, derfor vil de fleste her kunne selge en del mer av quest rewards på de tidligere levlene hvertfall. Om man da tar med AH og forskjellige professions (jeg hadde skinning som income profession) blir det fort en del. Cold weather flying bør ikke bli noe problem om dere ikke bruker opp masse gull på 70-80. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er ikke Cold-Weather-flying bare en quest? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke nå lenger. Trenbar skill som man får på lvl 77, akkurat som flying mount skill på 70. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Synes det var dumt at de fjerna den rewarden fra questchainen, hadde vært artig å queste seg til skillen. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Åh? Har ikke jeg fått med meg, hvor mye vil denne skillen koste sånn ca. da? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Åh? Har ikke jeg fått med meg, hvor mye vil denne skillen koste sånn ca. da? Det har vel blitt sagt et par ganger fra før i denne tråden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 En til skader vel ikke, var vel snakk om rundt 1000 gull, dvs om du har epic fra før av og starter som raka blakk så har du de 1kG i løpet av de 7 levlene det tar før du får denne skillen. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Leste gjennom hele tråden nå, var visst et par poster jeg hadde hoppet over i farta. Det er 950g det er snakk om, ikke så mye imo. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Leste gjennom hele tråden nå, var visst et par poster jeg hadde hoppet over i farta. Det er 950g det er snakk om, ikke så mye imo. Om du kjøper den i Dalaran blir det enda billigere om du grinder litt rep med Kirin Tor. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noe du mest sannsynelig blir å gjøre gjennom questing. Kan nok hende du i alle fall er honored når du kommer til level 77. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noe du mest sannsynelig blir å gjøre gjennom questing. Kan nok hende du i alle fall er honored når du kommer til level 77. Det er en del Kirin Tor quests i de fleste soner før 77, så ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå