Gå til innhold

Kjøpe epic flying nå, eller vente til WOTLK?

Anbefalte innlegg

Yes, har akkurat klart å farme opp til 5200g å er klar til å kjøpe meg epic flying for andre gang, men nå er det noe jeg lurer veldig på, skal jeg rive i nå å skaffe meg epic flying, mount og skill, eller vente til WOTLK?

Det jeg er redd for, er at jeg skal bruke masse penger på skill og mount nå, og når WOTLK kommer, så koster skillen mindre, eller at frost flying eller hva det nå er man trenger i Northrend vil gjøre sånn at man kan fly epic flying mounts og at det vil være ekstremt billig.

Så, noen som har noe informasjon om det her, som kan hjelpe meg?

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på Cold Weather Flying skill, så kan du få den på lvl 77. Dvs. at du ikke kan bruke epic flyern på alten din før den har blitt lvl 77. Så igjen, jeg hadde ventet.

Du kan trene CWF i Dalaran hos en trainer, slik som ved de andre flying skilla vi har akkurat nå.

Er vel det eneste som trengs å vite for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar

Du må vel kjøpe Epic flying skill for å bruke epic flying mount uansett. CWF er vel bare en tilleggs skill får å kunne bruke din normal/epic flying mount i Northrend.

Kan hende jeg husker feil men tror du må kjøpe Epic skillen fra traineren i SMV som normalt samt epic mounten, så i etterkant når du blir level 77 kjøper du CWF fra trainer i Dalaran som gjør at du kan fly i Northrend og. Om det er slik at CWF koster 1kG og gir deg tilgang til epic flying skill så regner jeg med klagestormen blir stor mot Blizzard for dem som har brukt ukevis for å få Epic flying skill til 5kG.

Lenke til kommentar

Er nå slik ståa er nå, etter hva man kan forstå av det som er skrevet rundt dette emnet. Så epic flyern min er verdiløs frem til lvl 77 virker det som.

Håpet er jo at CWF trengs i kalde soner, som er lvl 77+. Slik at du kan bruke epic flyern din i de laveste lvl sonene der det faktisk ikke er kaldt (En sone ligner jo på STV f.eks.).

Jeg regner med at man må ha flying mount for å komme seg til div. dungeons i de kalde sonene. Og da må man ha CWF for å nå disse. Blir akkurat som da man trengte flying mount for å attune seg til Karazhan. Kostet ca. 1000 g det og.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Tror nok ikke du gjør noe dumt med å dra til SMV og få deg epic flying og mounten nå for CWF er bare for å kunne bruke mounten din i Northrend, du kan fremdeles bruke den i Outland uten noe problem. CWF er helle ikke noe flying skill men en liten tileggs pakke for å fly i Northrend.

Lenke til kommentar
Tror nok ikke du gjør noe dumt med å dra til SMV og få deg epic flying og mounten nå for CWF er bare for å kunne bruke mounten din i Northrend, du kan fremdeles bruke den i Outland uten noe problem. CWF er helle ikke noe flying skill men en liten tileggs pakke for å fly i Northrend.

Blir i mine øyne fort en flying skill når man må betale for en skill (CWF) for å kunne bruke sin allerede kjøpte mount men...

Lenke til kommentar

Wotlk er en tillegspakke.

Ingen kjøper CWF hvis de ikke har flying mount. Blir isåfall en tilleggsskill, etter som skill -> egenskap/evne/ferdighet -> man må ha CWF (en ferdighet) for å kunne fly i Northrend.

Akkurat som du må betale for selve flyingskillen for å fly i Outland må du betale for denne skillen for å kunne fly i Northrend.

Lenke til kommentar

http://blue.mmo-champion.com/1/9679748571-...her-flying.html

Der. CWF er ikke en riding skill, som for andre mounts, men en ability. Dukker sikkert opp i General taben i spellboka. Du bruker mounten du har nå, når du kjøper CWF får du lov til å summone den i Northrend.

Løp & kjøp, før du svir 5k gull på sprit og nelfs!

Edit : Sto ganske bra forklart på den siden hvor jeg fant den linken der, men den finner jeg ikke igjen -.-

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Skill: Cold Weather flying

Class: Ability

Description: Summons wool scarf and mittens to dress your mount in warm clothing so it wont freeze in the cold air of Northrend.

Edit: Med Blizzards formidable humor skal man heller ikke se bort fra at dette kommer, faktisk har man jo "The one ring" i spillet med beskrivelsen "Not as good as the 2nd".

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...