Inc Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Eneste jeg har gjort er å justere tone til en fin "s" form og noe justering med brightness og contrast i Lightroom Det andre bildet har jeg softet litt Endret 3. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nydelige farger. Personlig så likte jeg den første utgaven best. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg synes at du tok i litt hardt når det gjelder fargene; så jeg ville tonet de litt ned. Jeg likte første utgaven best; synes ikke softingen fungerte. Tom Lenke til kommentar
picatta Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du burde muligens ikke satt horisonten midt i bildet, men heller 1/3 fra bunnen, dermed ville det komme tydligere frem at det er himmelen som er motivet i bildet Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg synes at du tok i litt hardt når det gjelder fargene; så jeg ville tonet de litt ned. Jeg likte første utgaven best; synes ikke softingen fungerte. Tom Himmelen så slik ut i går, iallfall i Oslo. Fargene i bildet er faktisk nesten litt for svake. Jege r enig i at softingen ikke fungerte. Det er så mye fine detaljer i de skyene, og det burde virkelig framheves i et sånt bilde. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vakker himmel. Det første ble litt for skarpt. Det andre bildet som var softet, var mye mer behagelig å se på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå