NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Heisann! Er på utkikk etter en ATW, 50cc som er registrerbar... Har kikka litt rundt, men finner bare solgte.. Har dere sett noen, som dere kan annbefale? Prisklassen er rundt 10.000kr. Den må være litt stor, ikke sånn "barnemodell"..' NothinDoin Endret 3. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Access Streak ville jeg sett på. Tøff, vannkjølt, stor nok. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Den koster 20.000 da, og 15.000 brukt... Litt for dyrt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Den så najs ut ja! 9500 brukt! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jupp Men advarer deg, dritkjedelig å kjøre orginal Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 hehe Jeg har en atw fra før, vil bare ha ny Skal ikke trimme den eller no... (ivertfall ikke til mer en 60 ) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Bare å ta plomberingen(e) da Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 hmm.. Kanskje det kanskje det ^^ Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har hørt at SMC Mistral faller i fra hverandre. Husker ikke om det var her eller på mopedportalen jeg leste det. Så blir potta ekstremt varm pga katalysatoren, og det er sikkert ikke så bra for motoren å kjøre rundt med rødglødende potte. Det ligger en Access til 15 000 ja, den er så god som ny og selges hos forhandler. Så ligger det en annen til 13 500 som ser ganske sliten ut, falma deksel osv. Ganske kjedelig å kjøre orginalt ja, derfor jeg anbefalte Access'n som er vannkjølt. Og da er lettere å få deler til, + at den går bedre. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Løsningen til det "varmeproblemet" er å borre 4 små hull ved enden av eksospotta. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde også definitivt prøvd å strekke budsjettet litt og gått for Acces'n. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Som gjør at den lager mer lyd, og kanskje går litt fortere. Men ja, vet det jeg også. Men litt synd å måtte ødelegge orginalpotta.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Mc-deler har jo ikke Access i sitt sortiment engang.. Speedoptions har Access, men har også mye til SMC Mistral Endret 3. november 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Access har LC minarelli motor. Altså samme som Aerox, Sr50 LC Forgasser osv. Så deler er null problem.. Utenom effektanlegg. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) ---- Endret 3. november 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Så Access er verdt penga? Kan du forresten linke til den til 15.000? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Min mening er at det er bedre å bruke litt ekstra når man får litt ekstra. Da tenker jeg på det ang deler. http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...mp;WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 At det er lettere å få tak i deler til den? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ja, motoren er veldig kjent blant de som trimmer. Som sagt, så har den samme motor som Yamaha Aerox, eldre Aprilia Sr50 Forgasser, Benelli 491RR osv. Finnes EKstremt mye trim til disse motoren. Langt mindre til luftkjølte, som også er slappere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå