Gå til innhold

Ps3 nekter å "finne" internettkabelen?

Jokerpoker

Anbefalte innlegg

Når jeg går til nettverksinstillinger på ps3'en min, og velger kabel forbindelse. så nekter ps3'en å merke at den er plugget i. det trådløse nettverket er veldig ustabilt, så jeg tenkte at en kabel ville gjøre det mer stabilt, men når ps3en ikke merker kabelen aner jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Noen som vet om noe som kan være feil?

har testet kabelen, og den funker på pc'er etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan ser det ut i hullet til nettverkskortet på PS3n? Hvis det er mye støv og slikt kan det gjøre at du ikke får kontakt nok når du setter i kabelen. Hadde lignende problem på pc etter at jeg ikke hadde brukt kabel på en god stund. Ta en q-tips og se om du får gjort rent inni kontakten.

Lenke til kommentar

velg kabel forbinnelse, så går du inn på pcn din å finner IP adressen og annen informasjon, ikke alle ps3 maskiner som klarer å hente opp informasjonen til nettverket, så de må skrives inn manuelt. Jeg slet med det samme i over lang tid, til jeg fant ut hva jeg skulle gjøre. Nå kan jeg spille online med både trådløst og kabel forbinnelse. PM meg hvis du vil at jeg skal gå mer inn i detaljer for hvordan du løse problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...