Mannn28 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Typisk på alle TV programmer(serier, reiseprogram osv) er det bakrundsmusikk som går når folk f.esk snakker. Sånn rolig melodi. Hva heter dette? Er det noen steder hvor jeg kan laste ned slikt? Takk folkens:) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Sjå på SmartSound. Dei har mange. Dei koster men. Finnes mange andre steder også, berre eg ikkje hugsar det no. Skal tenke på det, vet ein plass dei er gratis. Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Hmmmm... Men hva heter det? Er det jingels? Har prøvd å søke på dette, men fant ikke rare greiene. Takk for svar forresten Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Berre hyggeleg! Nei eg kjem ikkje på namnet dessverre. Eg tror eg har det på tunga. Tenker berre soundscores eg men det er jo ikkje det. Eg skal poste svar om eg kjem på det iallefall Endret 3. november 2008 av steffenz Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 om jeg husker riktig heter det vel overtalk. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vel siden du spør, så heter altså "bakrundsmusikk" bakgrunnsmusikk... Ingen vits i å lete etter engelske ord når det fins et godt og lettfattelig norsk. Ellers har vi jo et annet og morsomt ord: Muzak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå