Kringly Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (Lager tråden med brukeren nå da) Når du tisser (gjelder gutter). Tar du forhuden bak, eller lar du den være foran/på... kall det hva du vil. Jeg og en kamerat hadde en heftig debatt om det her en dag tongue.gif Og han tar faktisk forhuden bakover når han skal pisse. Hva gjør dere? Er vel normalt å ha på forhuden? Btw: Normalt defineres som "vanlig, gjennomsnittlig, forventet" Så ikke klikk denne gang. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Føler det gir mest kontrol når forhuden er over, men nå har jeg den vanen at jeg setter meg. Så bommer ikke uansett Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Trodde virkelig ikke at det var noen som pissa med forhuden i veien :!: For et vanvittig søl det må bli, ikke rart at kvinnfolka vil ha tøffelmenn til å sitte når de pisser da. Lenke til kommentar
Kringly Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Dette sjokker meg virkelig :O Jeg har hele livet mitt pisset med forhuden foran! Viste ikke om andre metoder heller. Drar dere forhuden bak akkurat slik dere ronker da eller? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette sjokker meg virkelig :OJeg har hele livet mitt pisset med forhuden foran! Viste ikke om andre metoder heller. Drar dere forhuden bak akkurat slik dere ronker da eller? Nei, akkurat nok til at strålen kan passere uhindret. Fant ut at dette måtte jeg gjøre etter å ha pissa på meg x antall ganger som liten. kunne aldri skjønne hvorfor... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Enig posten over. Tror de fleste (min mening detta) ikke har forhuden "bak" hodet, om det var det du mente, men akkurat langt nok bakover slik at strålen ikke treffer forhuden. Dette er oppskriften på en ren dass! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Enig posten over. Tror de fleste (min mening detta) ikke har forhuden "bak" hodet, om det var det du mente, men akkurat langt nok bakover slik at strålen ikke treffer forhuden. Dette er oppskriften på en ren dass! Det er sånn jeg gjør. Strålen skal ikke treffe forhuden, penishodet må være blottet Endret 3. november 2008 av Fatcrap Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hehe, når jeg pisser ute så drar eg forhuden bak for å slippe å tørke pikken, mens når eg er inne pisser eg med forhuden på men pleier å sitte å pisse egentlig i heimen syntes det er mye mer chill, så kan eg tørke vekk rompesaft i tillegg til at eg såg på nyhetene for et par år siden at du tømte deg mer når du satt enn når du stod Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Sitt når du pisser! Lenke til kommentar
Vgar Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg og min gode kompis QBAB sitter her og pisser i kryss begge uten forhud. *Case closed* Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg og min kompis KTQ pisser i sirkel. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 trekker den litt tilbake, var noe jeg fant ut var snedig siden det blir mindre søl, særlig i "startfasen" Lenke til kommentar
Hemat Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jeg er omskjært og derfor har ingen forhud. Da kan jeg umulig bomme:D Husker ikke egenlig hvordan jeg pisset da jeg ikke var omskjært:P Lenke til kommentar
Kringly Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg klarer ikke å treffe når forhuden er "av"... Prøve på skole dasset i dag.. Sprutet til alle kanter. Prøvde lenge å treffe, men alt kom enten på kanten eller på veggen. Ble av og til to stråler også... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg skulle fått en bruksanvisning på dette, da jeg var mindre. Jeg måtte nesten forske på faget for å få til en ren dass. Forhuden foran, og strålen kunne enten komme hvor som helst, eller så fikk den en slags høytrykksspylereffekt, hvor 30% havnet på setet eller gulvet. Forhuden bak, og på magisk vis ble det to stråler, hvorav mellomrommet alltid var større enn dassradiusen. Min konklusjon, som flere har skrevet, ble å trekke hetta litt av. By the highway, jeg fikk til min store overraskelse til tre stråler her en dag. Nesten til å bli stolt av! Lenke til kommentar
suppegjok Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Denne tråden fikk meg faktisk til å tenke litt. Jeg har visst veldig lite forhud jeg ... halvparten av glans stikker normalt utenfor forhuden i slapp tilstand. Deet er bare ved ekstrem kulde eller andre sjokkopplevelser at hele gjemmer seg. Måtte google litt nå ... jeg har egentlig kikket lite på pikker tidligere... Det ser ut som normalen er at penis har "lue" - slik virker det jo på denne tråden også. Begynte nesten å lure på om jeg kan ha blitt operert for trang forhud som bitteliten og fjernet litt av den elns. men det går vel ikke an? Er jeg rar jeg da eller?? Ingen jenter som har kommentert det noen gang da men Lenke til kommentar
glennib Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er nok helt normalt. Noen har mye forhud, andre har lite. Tror ikke det er unormalt å ikke ha "lang nok". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Trekker forhuden litt tilbake. Alltid gjort det, ellers blir det søl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå