Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Pisser du "med eller uten" forhud?

Kringly

Anbefalte innlegg

(Lager tråden med brukeren nå da)

Når du tisser (gjelder gutter). Tar du forhuden bak, eller lar du den være foran/på... kall det hva du vil.

Jeg og en kamerat hadde en heftig debatt om det her en dag tongue.gif

Og han tar faktisk forhuden bakover når han skal pisse.

Hva gjør dere?

Er vel normalt å ha på forhuden?

Btw: Normalt defineres som "vanlig, gjennomsnittlig, forventet" Så ikke klikk denne gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette sjokker meg virkelig :O

Jeg har hele livet mitt pisset med forhuden foran!

Viste ikke om andre metoder heller.

Drar dere forhuden bak akkurat slik dere ronker da eller?

Nei, akkurat nok til at strålen kan passere uhindret.

Fant ut at dette måtte jeg gjøre etter å ha pissa på meg x antall ganger som liten.

kunne aldri skjønne hvorfor...

Lenke til kommentar
Enig posten over. Tror de fleste (min mening detta) ikke har forhuden "bak" hodet, om det var det du mente, men akkurat langt nok bakover slik at strålen ikke treffer forhuden. Dette er oppskriften på en ren dass!

Det er sånn jeg gjør.

Strålen skal ikke treffe forhuden, penishodet må være blottet :p

Endret av Fatcrap
Lenke til kommentar

hehe, når jeg pisser ute så drar eg forhuden bak for å slippe å tørke pikken, mens når eg er inne pisser eg med forhuden på :p men pleier å sitte å pisse egentlig i heimen :p syntes det er mye mer chill, så kan eg tørke vekk rompesaft i tillegg til at eg såg på nyhetene for et par år siden at du tømte deg mer når du satt enn når du stod

Lenke til kommentar

Jeg skulle fått en bruksanvisning på dette, da jeg var mindre. Jeg måtte nesten forske på faget for å få til en ren dass. Forhuden foran, og strålen kunne enten komme hvor som helst, eller så fikk den en slags høytrykksspylereffekt, hvor 30% havnet på setet eller gulvet. Forhuden bak, og på magisk vis ble det to stråler, hvorav mellomrommet alltid var større enn dassradiusen.

Min konklusjon, som flere har skrevet, ble å trekke hetta litt av.

By the highway, jeg fikk til min store overraskelse til tre stråler her en dag. Nesten til å bli stolt av! :ph34r:

Lenke til kommentar

Denne tråden fikk meg faktisk til å tenke litt. Jeg har visst veldig lite forhud jeg ... halvparten av glans stikker normalt utenfor forhuden i slapp tilstand. Deet er bare ved ekstrem kulde eller andre sjokkopplevelser at hele gjemmer seg.

Måtte google litt nå ... jeg har egentlig kikket lite på pikker tidligere... Det ser ut som normalen er at penis har "lue" - slik virker det jo på denne tråden også. Begynte nesten å lure på om jeg kan ha blitt operert for trang forhud som bitteliten og fjernet litt av den elns. men det går vel ikke an?

Er jeg rar jeg da eller?? Ingen jenter som har kommentert det noen gang da men :blush:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...