Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville du gjort? ble sparket av en jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha... etter en del "spennende" lesing så vil jeg komme med 2 punkt angående denne frustrerende "Sparke en kar i ballene"-reaksjonen, for de uten noe særlig grunnlag ;

Enten har denne dama en del å stri med psykisk, eller så har hun ikke fyllt med i naturfagtimene.

DAMN ... :roll:

Lenke til kommentar
Er ikke SÅ enorme forskjeller.

You decide....

Vi er jo enige om at den svake parten her ikke fortjener et slag i trynet, selv om hun selv utfører et. Samme gjelder i samfunnet, mann som kvinne.

Selv om du er en svak part kan du ofte fortjene et slag i trynet. Du kan ikke gjøre alt du vil og bare skylde på at du er dame!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Nå er vel egentlig ikke kvinner så veldig mye svakere enn menn i utgangspunktet er de? Og da snakker jeg om gener. Jeg er en gutt, og jeg har aldri i hele mitt liv vunnet i håndbak, verken mot gutter eller jenter. Dette er fordi jeg aldri i mitt liv har trent armer, og ikke bærer ved eller hva man nå menn pleier å gjøre.

Jeg spilte derimot fotball helt til jeg begynte på videregående en gang, og hadde sikkert slått mange i lårbak - hvis det finnes. Da jeg sluttet på fotball begynte jeg å trene på treningssenter, og hvis jeg hadde tatt håndbak med noen i dag hadde jeg kanskje vunnet 1/10 ganger, istedenfor 0/100.

Uansett, jeg ville ikke slått tilbake, jeg ville ikke slått en gutt heller. Jeg ville dratt henne med meg og snakket med henne, spurt hvorfor hun gjorde det og hvis jeg ikke hadde fått noe fornuftig svar ville jeg kastet henne ut - selv om det ikke var din fest - hvem vil vel ha noen som henne hjemme hos seg?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg ville tatt tak i foten hennes når hun sparket, så hun deiste ned på gulvet. På 2 slaget. Viss hun ikke ga seg da ville jeg bare dreg henne ut.

Lenke til kommentar

Nå er vel egentlig ikke kvinner så veldig mye svakere enn menn i utgangspunktet er de? Og da snakker jeg om gener. Jeg er en gutt, og jeg har aldri i hele mitt liv vunnet i håndbak, verken mot gutter eller jenter. Dette er fordi jeg aldri i mitt liv har trent armer, og ikke bærer ved eller hva man nå menn pleier å gjøre.

Jo, genetisk sett har menn mer muskelmasse enn kvinner. Hvorfor tror du all fysisk sport er delt inn i herreklasser og dameklasser? Hvor mange jenter i verdenseliten tror du kunne slått Northug i ski, for eksempel? De trener nok like mye.

Når det kommer til topic, så er jeg sterkt imot å ty til vold. Jeg skjønner at det svartner i aggresjonen og det var at kompisene dine dro deg vekk, for du kunne trolig gjort mer skade på den jenta enn du aner (kanskje aner du det også). Slikt får følger, provosert eller ikke.

Du får heller prøve å jobbe deg rundt den fysiske konfrontasjonen. Det virker som hun prøvde å framprovosere en reaksjon, noe hun lykkes med. Men istedet for å gi henne den tilfredstillelsen, kunne du rolig og behersket fortalt henne hvor patetisk hun var, og kanskje foreslå for resten av bordet at dere finner dere et annet sted hvor man kan snakke sammen uten å bli overfallt av prepubertale høns på ritalin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...