aluxez Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) ville hellt all drikken hennes sakte ut i vasken, mens hun maktesløs står og ser på. Eller dra dra hun ut av sofaen, legge hun over et bord, eller på gulvet og holde hun fast mens du teller ned spanks fra 20. Er du heldig blir de andre med på leken, og roper med på "countdownen". Endret 6. november 2008 av aluxez Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Slag mot øret. Løser det meste. slag mot øret gjør deg døv Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kinnet funker fett. Evt et hardt slag i skulderen. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg er også sånn som slår jenter vis de starter med noe fysisk, jeg hadde slappa til henne og spurt hva f*** feiler det deg j**** h***. så hadde jeg gått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg tror faktisk ikke jeg ville ha gjort noe. Ville spurt hva som faen feilte henne. Ville nok hatt et metningspunkt hvor jeg enkelt og greit ville ha tatt tak i foten/handa og vridd om til hun stopper å være psykobitch. Når jeg tenker meg om så er jeg latterlig motsatt til å utføre noe vold mot andre. Derfor er jeg litt redd at når jeg først kommer til det punktet hvor nok er nok, så vil alt svartne.. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 snakka til henne og gjort livet surt for henne funker bra. å blitt drit sur på henne Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hadde pinna henne fast i sofaen, og kilt henne slik at det gjør jævlig vondt, samtidig som det virker harmløst. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Prikkedøden er dødelig... du prikker for mye og hjertet stopper eller at h*n ler så mye at de ikke får puste. Endret 6. november 2008 av Masterdragn0 Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hahaha.... Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 tenk at du prikker på hjertet ditt slikk at det blir feil hjerte rytme da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lagt henne i bakken på magen, knurra og biti henne i i nakken. Da vet hun at du er alfahunden. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tatt tak i armen og vridd den til hu hadde begynt å grine så fortsatt litt til. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 da sier jeg som mike tyson; "I'll fuck you to you love me!" Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg tror faktisk ikke jeg ville ha gjort noe. Ville spurt hva som faen feilte henne. Ville nok hatt et metningspunkt hvor jeg enkelt og greit ville ha tatt tak i foten/handa og vridd om til hun stopper å være psykobitch. Når jeg tenker meg om så er jeg latterlig motsatt til å utføre noe vold mot andre. Derfor er jeg litt redd at når jeg først kommer til det punktet hvor nok er nok, så vil alt svartne.. You and me both Har aldri slått et annet menneske, med knyttneve liksom. Men det har vært centimetere fra et par ganger Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) FeddeLeGrand said: Hadde aldri slått en jente, men finnes da utrolig mange andre måter å hamle opp med jenter. Jeg hadde løfta henne opp og kasta henne til helvette. Skal hun ta igjen da, er det bare å gjøre det igjen helt til hun gir seg. edited. Endret 13. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
Argument Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bruker å ta tak i armen til søstra mi og få henne til "å slå seg selv" når hun er trollete Det er en måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da er det viktig å si "stop hitting yourself" med stemmen til Nelson fra Simpsons 1 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hadde grabbet henne i skjortekragen og slappet henne en gang big time, om det ikke kom en skikkelig klaske lyd som ruvet gjennom rommet, hadde hun fått en til. Etter det hadde jeg gitt henne en dugelig skjennepreike om skikk og bruk angående gutter. Når steg A og B er gjennomført ville jeg tatt hatten og gått. Sayanora suckers! Man kan da faen ikke oppføre seg som hun gjorde... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Ribbein er ikke de sterkeste man vet om, særlig de som ligger nederst. Den kjerringa burde fått en hard cross midt i fjeset når ho skal hjemover. Gi henne en KO eller bruk albue. Det funker bra det og Endret 7. november 2008 av morningstar665 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå