Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville du gjort? ble sparket av en jente

Anbefalte innlegg

ville hellt all drikken hennes sakte ut i vasken, mens hun maktesløs står og ser på.

Eller dra dra hun ut av sofaen, legge hun over et bord, eller på gulvet og holde hun fast mens du teller ned spanks fra 20. Er du heldig blir de andre med på leken, og roper med på "countdownen".

Endret av aluxez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Jeg tror faktisk ikke jeg ville ha gjort noe.

Ville spurt hva som faen feilte henne.

Ville nok hatt et metningspunkt hvor jeg enkelt og greit ville ha tatt tak i foten/handa og vridd om til hun stopper å være psykobitch.

Når jeg tenker meg om så er jeg latterlig motsatt til å utføre noe vold mot andre.

Derfor er jeg litt redd at når jeg først kommer til det punktet hvor nok er nok, så vil alt svartne.. :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk ikke jeg ville ha gjort noe.

Ville spurt hva som faen feilte henne.

Ville nok hatt et metningspunkt hvor jeg enkelt og greit ville ha tatt tak i foten/handa og vridd om til hun stopper å være psykobitch.

Når jeg tenker meg om så er jeg latterlig motsatt til å utføre noe vold mot andre.

Derfor er jeg litt redd at når jeg først kommer til det punktet hvor nok er nok, så vil alt svartne.. :wallbash:

You and me both :p Har aldri slått et annet menneske, med knyttneve liksom. Men det har vært centimetere fra et par ganger :p

Lenke til kommentar
FeddeLeGrand said:
Hadde aldri slått en jente, men finnes da utrolig mange andre måter å hamle opp med jenter. Jeg hadde løfta henne opp og kasta henne til helvette. Skal hun ta igjen da, er det bare å gjøre det igjen helt til hun gir seg.

edited.

Endret av ugotabanana
Lenke til kommentar

Hadde grabbet henne i skjortekragen og slappet henne en gang big time, om det ikke kom en skikkelig klaske lyd som ruvet gjennom rommet, hadde hun fått en til. Etter det hadde jeg gitt henne en dugelig skjennepreike om skikk og bruk angående gutter. Når steg A og B er gjennomført ville jeg tatt hatten og gått. Sayanora suckers!

Man kan da faen ikke oppføre seg som hun gjorde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...