-Void- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Skjedde noe lignende med meg. Var nokså tolmodig, men nok ble nok. Måtte løfte hun opp, ta hun over skulderen og bære hun ut. Hun skulle jo selvfølgelig bite meg på armen og da. Så jeg sa rolig "Du er visst sulten, men nå er festen over for deg" lempet henne ut og låste døren. Dermed var hun borte fra festen. Egentlig så var dette feil handlemåte, men det føltes veldig rett der og da. Riktig handlemåte er å trekke seg unna og passe på at andre ser at du blir behandlet feil, ellers står du i fare for å bli sett på som "slemmingen" . Endret 4. november 2008 av -Void- Lenke til kommentar
picori Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hatter sånne kvinnfolk som driver med fysisk vold mot menn og forventar at vedkommende ikke skal ta igjen bare fordi han er mann. Personlig ville jeg spyttet på henne, helst i fjesest.. Virket for meg så langt Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er jo av og til sånne kvinner som bare ikke klarer å få oppmerksomheten din på andre måter. Var en gang jeg ikke skjønnte noe før dama som hadde følelser for meg slo meg i hodet. Skjønnte egentlig ikke noe da heller, men fikk det forklart etterpå av "flokken" hennes.. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hadde bare gått vekk og spurt om noen kjenne henne? men altså sånne kvinner skulle bli grisebanket hardt i trynet!! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er derfor, med tanke på at du som mann har et stort overtak over den kvinnelige parten, det er urettferdig og for brutalt å slå en kvinne, uansett hvor og i hvilken situasjon. Og ja, for at alle skal være sikker, så er jeg jente. Da regner jeg med at du støtter at kvinner skal være på kjøkkenet og sørge for et ryddig hjem? Ha maten klar på bordet når han kommer hjem? Sørge for at ungene ikke forstyrrer han når han trenger hvile? For mener du det du skrev over her forlanger jeg at du også støtter det jeg skrev. Enten har vi likestilling, eller så har vi det ikke! 1 Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Kanskje ikke med en knyttet neve, men med en åpen hånd. Kvinner er jo nokså skrale vesen, til kamp(riktig nok er det noen som kunne jult opp den jevne nordmann og, men det er ikke det vanlige tilfellet vi snakker om da) Som sean connery sier Se filmen hos Youtube Endret 4. november 2008 av -Void- Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 spørsmålet mitt da er HVORFOR du satt og tok i mot det så lenge. Det hadde vært veldig lett å be henne slutte, tvinge henne til å slutte og kaste henne på dør. Kanskje ikke alle tenker så veldig klart alltid, jeg forstår det slik at du var i beruset tilstand, men jeg synes faktisk det er din egen feil at du har vondt så lenge etterpå. Nettopp fordi du satt og tok dritten hennes. Så han har bare seg selv og takke mener du? Ville ikke du gjort noe for å stoppe en person som satt og sparket deg i brystet, ikke bare EN, men opptil flere ganger? Det er ikke en gang nødvendig å bruke vold for å stoppe noe slikt. Skremsel funker like bra. Hør her pike. Han prøvde å leke Gandhi. Når det ikke funker og piken som sparker er dummere enn en varebil med loff, så fortjener pikebarnet skambank. Om et lam erter en ulv så fortjener lammet å bli spist. Hadde dette fehodet av et pikebarn fått seg noen uker på intensiven så hadde det vert hennes egen feil, helt og holdent. Som en reder, slik ligger mann. "Ikke slå for jeg er jente" filosofien er bare patetisk. 1 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er derfor, med tanke på at du som mann har et stort overtak over den kvinnelige parten, det er urettferdig og for brutalt å slå en kvinne, uansett hvor og i hvilken situasjon. Og ja, for at alle skal være sikker, så er jeg jente. Da regner jeg med at du støtter at kvinner skal være på kjøkkenet og sørge for et ryddig hjem? Ha maten klar på bordet når han kommer hjem? Sørge for at ungene ikke forstyrrer han når han trenger hvile? For mener du det du skrev over her forlanger jeg at du også støtter det jeg skrev. Enten har vi likestilling, eller så har vi det ikke! Støttes fullt! Skal det være, så skal det være. Man kan ikke kreve likestilling , for så å kun skumme fløten av melka. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Så, hva ville du som gutten gjort? Ville bedt henne om å slutte på 2 sparket. Hvis hun ikke gjorde det ville jeg flyttet meg til like utenfor rekkevidde (skal ikke akkurat mye til når hu sitter i en sofa). Hvis hun da kommer "etter" så er hun jo klart ute etter bråk. Godt mulig de i soffaen hadde reagert på hennes oppførsel da og det da ville vært hun som ble holdt tilbake og "utstøtt". Hvis ikke så hadde jeg ikke hatt noe problem med å bruke fysisk makt, men å slå hadde jeg nok unngått mindre hun oppførte seg sinnsykt aggresivt. Mye bedre å bare ta tak i 'a og løfte hu vekk, men det hender jo at man gjør ting man ikke burde i en slik situasjon. Det er mulig terskelen min der hadde vært noe lavere for gutter, men jeg ville nok ellers oppført meg ganske likt. Ekke noe magisk ved kvinner som gjør at de er skjermet for slikt. EDIT: endret siste linje i første avsnitt Endret 4. november 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er derfor, med tanke på at du som mann har et stort overtak over den kvinnelige parten, det er urettferdig og for brutalt å slå en kvinne, uansett hvor og i hvilken situasjon. Og ja, for at alle skal være sikker, så er jeg jente. Da regner jeg med at du støtter at kvinner skal være på kjøkkenet og sørge for et ryddig hjem? Ha maten klar på bordet når han kommer hjem? Sørge for at ungene ikke forstyrrer han når han trenger hvile? For mener du det du skrev over her forlanger jeg at du også støtter det jeg skrev. Enten har vi likestilling, eller så har vi det ikke! Du ville blitt overrasket over hvor gammeldags jeg egentlig er. Da alle ville bli butikkdame og veterinær, ville jeg bli husmor, og jeg vil fremdeles være husmor. Jeg elsker å lage mat, og lager middag til min sambper hver dag. Nå trenger jeg ikke alltid å vente på at han kommer hjem, og jeg har enda ikke unger å ta meg av, men det betyr ikke at mitt valg av hva jeg vil gjøre med livet mitt er noe særlig annerledes. Jeg er ikke for den "likestillingen" kvinner er ute etter, de ser for et matriarki heller enn lik lønn for like folk. Jeg er ikke for likestilling av kjønn, men av mennesker. spørsmålet mitt da er HVORFOR du satt og tok i mot det så lenge. Det hadde vært veldig lett å be henne slutte, tvinge henne til å slutte og kaste henne på dør. Kanskje ikke alle tenker så veldig klart alltid, jeg forstår det slik at du var i beruset tilstand, men jeg synes faktisk det er din egen feil at du har vondt så lenge etterpå. Nettopp fordi du satt og tok dritten hennes. Så han har bare seg selv og takke mener du? Ville ikke du gjort noe for å stoppe en person som satt og sparket deg i brystet, ikke bare EN, men opptil flere ganger? Det er ikke en gang nødvendig å bruke vold for å stoppe noe slikt. Skremsel funker like bra. Hør her pike. Han prøvde å leke Gandhi. Når det ikke funker og piken som sparker er dummere enn en varebil med loff, så fortjener pikebarnet skambank. Om et lam erter en ulv så fortjener lammet å bli spist. Hadde dette fehodet av et pikebarn fått seg noen uker på intensiven så hadde det vert hennes egen feil, helt og holdent. Som en reder, slik ligger mann. "Ikke slå for jeg er jente" filosofien er bare patetisk. Men han er ikke Gandhi, og selv om det ikke er hans feil at kvinnemennesket dessverre er totalt blåst for alt som herer intelligens, betyr det ikke at hun fortjener å bli banket opp for å bli uskadeliggjort. Jeg har flere ganger sagt at det finnes andre måter enn vold for å løse slike ting, rett og slett med å idiotifisere (hvis det ikke er et ord, så gjorde jeg akkurat et ord ut av det) henne så til de grader at hun først GÅR fra festen, og deretter mest sannsynlig vil oppføre seg skikkelig mot andre mennesker (igjen ingen nevning av kjønn) og blir et bedre menneske. Hva er så feil i det? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Men han er ikke Gandhi, og selv om det ikke er hans feil at kvinnemennesket dessverre er totalt blåst for alt som herer intelligens, betyr det ikke at hun fortjener å bli banket opp for å bli uskadeliggjort. Jeg har flere ganger sagt at det finnes andre måter enn vold for å løse slike ting, rett og slett med å idiotifisere (hvis det ikke er et ord, så gjorde jeg akkurat et ord ut av det) henne så til de grader at hun først GÅR fra festen, og deretter mest sannsynlig vil oppføre seg skikkelig mot andre mennesker (igjen ingen nevning av kjønn) og blir et bedre menneske. Hva er så feil i det? Det virker ikke... Det er feil nok. Grisebank hadde muligens også knust psyken til kjerringa nok til at hun sluttet å være rævhøl de lux. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg tror ikke vold hadde virket noe bedre enn "idiotifisering" for å få henne til å slutte med det, brutal_mann. Og hvis han hadde brukt vold ville jenta blitt offeret, mens han hadde blitt synderen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) brutal_mann (passende nick) gets my vote. Endret 4. november 2008 av The Game Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva med en mellomting som kanskje gir henne en vekker? Ikke vold, men trussel om det. Etter et par spark: Ta tak i benet og si "Hør her. Er du for likestilling? Fint, det er jeg og. Da er vi enige om at om du sparker meg, kan jeg sparke deg. Hardere enn du kan." med en meget alvorlig tone. Det bør jo gi en vekker til et oppegående menneske, men hun her virket vel egentlig ikke som et slikt.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg tror ikke vold hadde virket noe bedre enn "idiotifisering" for å få henne til å slutte med det, brutal_mann. Og hvis han hadde brukt vold ville jenta blitt offeret, mens han hadde blitt synderen. Og hvorfor ville han fått skylden? Jo, fordi samfunnet har fremdeles en syk mening om at kvinner skal kunne gjøre hva pokker de vil med menn, uten at menn skal få lov å ta igjen. Hvor er likestillingen da? vil kvinner ha likestilling? da får kvinner det! På godt og vondt! 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Mortania: Jeg er enig med deg her faktisk. Uansett hvor riktig det er å kunne ta igjen mot jenter, så vil hun bli offeret. Sånn er det bare enda. Da er idiotifisere henne bedre. Man kunne seff dytta henne bort. Men det virket ikke som om denne situasjonen krevde det, siden hun satt i en sofa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "voldelige kvinner finnes det i overflod" Ja , det kan Thomas Giertsen skrive under på *humrer* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Og hvorfor ville han fått skylden? Jo, fordi samfunnet har fremdeles en syk mening om at kvinner skal kunne gjøre hva pokker de vil med menn, uten at menn skal få lov å ta igjen. Hvor er likestillingen da? vil kvinner ha likestilling? da får kvinner det! På godt og vondt! Nå er dette en annen diskusjon, men ... Jeg synes du overdriver når du sier at samfunnet har en "syk mening om at kvinner skal kunne gjøre hva pokker de vil med menn, uten at menn skal få lov å ta igjen". Kanskje du har vært borti noen gærne damer på dårlige tidspunkt. Jeg snakker ikke av erfaring når jeg uttaler meg her. Men det var ikke likestilling jeg diskuterte. Det var hva som hadde virket best for å få denne jenta til å slutte med å sparke folk. Og uansett om det er din mening at folk generelt er for snille med jenter og for slemme med gutter i disse situasjonene, hjelper det sannsynligvis ingen, inkludert deg, at du begynner å sparke og slå. Eller, jo. Jeg tror det hjelper hun som nå har blitt offeret (i forhold til om du hadde gjort noe annet). Og det er her vi er uenige. Jeg tror ikke vi blir enige heller, så vi kan avslutte denne diskusjonen nå. Endret 5. november 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Lagt henne i bakken på magen, knurra og biti henne i i nakken. Endret 5. november 2008 av Reproductivist Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Slag mot øret. Løser det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå