probin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tar ikke lange tiden å si "unnskyld meg?" Kommer helt ann på hva man driver med det minner meg litt om når jeg sitter på msn å flørter. kameraten min kan stå/sitte rett bak meg å rope navnet mitt opp til 10 ganger før jeg reagerer at han snakker til meg :/ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tar ikke lange tiden å si "unnskyld meg?" Kommer helt ann på hva man driver med det minner meg litt om når jeg sitter på msn å flørter. kameraten min kan stå/sitte rett bak meg å rope navnet mitt opp til 10 ganger før jeg reagerer at han snakker til meg :/ Tar jo litt tid å koble fra det ene til det andre hodet Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 minner meg litt om når jeg sitter på msn å flørter. kameraten min kan stå/sitte rett bak meg å rope navnet mitt opp til 10 ganger før jeg reagerer at han snakker til meg :/ Hehe, har dårlig reaksjon på sånt jeg og. Satt på fest en gang og prata i telefon, midt i samtalen la jeg ikke merke til at en kompis kom bort og smørte tåregass i ansiktet mitt. Så la jeg på og tenkte "wtf" og han satt og fnisa. "Gjorde du noe nå?" rakk jeg og si før det brant så i trynet at jeg måtte løpe til vasken. Dem hadde det gøy da :] Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 spørsmålet mitt da er HVORFOR du satt og tok i mot det så lenge. Det hadde vært veldig lett å be henne slutte, tvinge henne til å slutte og kaste henne på dør. Kanskje ikke alle tenker så veldig klart alltid, jeg forstår det slik at du var i beruset tilstand, men jeg synes faktisk det er din egen feil at du har vondt så lenge etterpå. Nettopp fordi du satt og tok dritten hennes. Jeg hadde drukket nok vodka til å sende deg på pumping, hun sparket hardere og hardere for hver gang så tenkte egentlig ikke over det før det første harde sparket også sparket hun hardere etter at jeg ba hun stoppe ffs og det var da jeg klikka, hadde hun gitt seg med en gang hadde jeg vært ferdig med det, bortsett fra at jeg fortsatt ville lurt på hva faen i helvete det var for en ting å gjøre. Du hiver boomblastern på ryggen og hiver på:Prodigy - Slap my Bitch up Stikker til huset hennes og står der. Og bare står. Lol Ville ikke du gjort noe for å stoppe en person som satt og sparket deg i brystet, ikke bare EN, men opptil flere ganger? Det er ikke en gang nødvendig å bruke vold for å stoppe noe slikt. Skremsel funker like bra. Hun fortsatte jo etter jeg sa at jeg er typen som slår jenter når de ber om det. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har du snakka med dama da? Finni ut hvorfor hun gjorde det liksom? Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det er derfor, med tanke på at du som mann har et stort overtak over den kvinnelige parten, det er urettferdig og for brutalt å slå en kvinne, uansett hvor og i hvilken situasjon. Problemet er at i praksis så er det faktisk kvinnene som får overtaket av denne fordelingen. Det slår fullstendig skjevt ut, fordi alle egentlig er enig med deg, meg selv inkludert. Dermed har mannens større muskler ført til at han absolutt ikke skal bruke dem, mens kvinner da kan utnytte dette ved å utøve vold uten å være redd for reprisalier. Dette blir bare veldig feil. Jeg foreslår dog ikke kvinnevold tillatt som løsning, heller mannsvold forbudt og fordømt på samme måte som kvinnevold. Hvorfor blir ikke folk som ser ei jente bitchslappe en gutt fly forbanna? De samme folkene hadde blitt det om det var omvendt, og det er strengt tatt volden man skal bli forbanna på, ikke hårlengden, puppene eller kjønnet. Så til hva jeg ville gjort i situasjonen; Tatt henne under armen, løftet henne ut på verandan, sagt "stå her så du ikke ødelegger festen for normale mennesker" og låst døra. Evt. om jeg hadde vært virkelig forbanna, holdt henne fast, tømt ei øl/drink på henne, og sagt bestemt "oisann, du sølte visst. Best du GÅR HJEM og skifter." Endret 4. november 2008 av toth Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei, jeg liker deg, Raven_Heart. Du hadde ukas, nei årets beste svar! Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg ville ha banken dritten av hun ! Likestillingen enkelt å greit , vist noen sparker noen i brøstet 5 ganger på rad. Ja da fortjener dem et hardt slag i tryne. Hadde ikke nølt. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Legg henne i bakken og "mount" henne, så forteller du henne hvor skapet skal stå. På en skånsom måte. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ville tatt fatt i foten hennes, og vridd den i en eller annen stilling hvor hun hadde fått så vondt at hun hadde tryglet med om å slippe. Det siste jeg hadde gjort hadde vært å gå, ihvertfall hvis jeg faktisk koste meg på festen før denne hendelsen. Selvfølgelig, hadde jeg drukket like mye som TS hadde så kan det jo faktisk hende at jeg hadde blitt fly forbanna og gått jeg også, men da tror jeg at jeg skulle vært ganske full. Ellers så synes jeg at både raven_heart og toth hadde fornuftige forslag. 1 Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hadde aldri slått en jente, men finnes da utrolig mange andre måter å hamle opp med jenter. Jeg hadde løfta henne opp og kasta henne til helvette. Skal hun ta igjen da, er det bare å gjøre det igjen helt til hun gir seg. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg foretrekker å drite ut de som ikke klarer å oppføre seg. Var en jente jeg dreit ut forran hele vennegjengen så hun bare gikk til slutt (og misslikte meg i flere år etterpå ble jeg fortalt). Etter det endret hun oppførsel og tenkte litt mer gjennom hva hun sa og gjorde. Mer virkningsfult enn om jeg hadde slått henne tror jeg nok Enkelte trenger bare en lærepenge som svir. Tror hun i OP kunne hatt godt av noe sånt og. Endret 4. november 2008 av Zappy Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg hadde et bra svar her isted, det bare forsvant, og nå husker jeg ikke helt hva jeg sa lenger! Argh, jeg som hadde et så bra svar og Uansett: Det er bedre å ydmyke og latterliggjøre sånne idioter istedetfor å gå fysisk til verks. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ikke sikker på om dette er riktig sted, så flytt gjerne om det er feil. På lørdag så var jeg på en fest, sitter på kne foran en sofa og snakker med tre av de fem som sitter i den, plutselig begynner hun ene som jeg ikke snakket med å sparke meg i brystet, de fire første tenkte jeg egentlig ikke så mye over, men det fjerde og femte sparket var hardt, så da ber jeg hun om å slutte fordi det var udigg, så sparker hun meg hardt igjen, og da snapper jeg litt og sier at hun må passe seg for jeg er ikke typen som ikke slår jenter, og så sparker hun meg faen meg enda en gang, og da begynner jeg å kjefte hardcore på hun og reiser meg opp for å rundjule den lille dritten, men blir dratt vekk med en gang av to kompiser som kunne se at jeg ikke var helt stabil akkuratt da. soo, etter det går jeg på verandaen og kjøler meg ned litt, før jeg går ut på kjøkkenet og begynner å skrike diverse ting om at det ikke går ann å oppføre seg sånn osv, så sa jeg unskyld til verten for å ha lagd dårlig stemning og gikk. Så, hva ville du som gutten gjort? Mener noen her virkelig at det ville vært jeg som var den slemme om jeg ga hun et spark rett i trynet etter det der? Jeg er riktig nok 194 og hun var en liten pike, men hun sparket meg hardt nok til at jeg nå konstant har vondt i ribbeinet. Før dette hadde vi bare hatt helt standard "festsamtaler". Det som er i fet skrift er det tråden handler om. Jeg hadde reist meg opp dratt henne etter håret midt på bordet knus en flaske rispet opp trynet hennes revet av henne buksen og trusen rispet opp brystene hennes. Voldtatt hun mens alle så på, kanskje noen hadde vore med på en gangbang. Raspet henne opp nedentil og slått hun med belte til hun hadde besvimt av smerte. Så hadde jeg dratt henne i en bil kjørt til foreldrene sitt hus, og kastet henne utenfor tatt meg en røyk og ventet på at faren hadde komt ut. Grise banket han for ikke å lære datterene hva så skjer når du er uforskammet mot en mann. Seff slippet unna pga jeg hadde sagt slik er min religion eller noe sånt piss? NOT Hadde nok bed hun gje seg og evnt flyttet på meg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 [ironi]Jeg ganske stor jente, jeg slåss med NikkaYoichi! Jeg være seirende! [/ironi] Det er ikke helt utenkelig. Jeg sloss mine kamper med munnen fremfor å bruke vold. Kan ikke huske sist jeg var i en slosskamp egentlig. Må ha vært på barneskolen en gang. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hva har man venninner til? hadde noen gjort dette mot meg så hadde jeg ikke gjort stor annet en og kjefta, og sett på vedkommende få juling av en venninne av meg. da jeg er ingen mann av vold. så har denne venninnen også gitt juling til gutter som har yppa mot meg, og til dere som tror ho er kjøkkentanks/traktor lespe, så nei ho er egentlig jævlig fin. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 wow, du får ei dame til å sloss for deg. Så... mandig. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Litt sparking må man tåle Det er bare en måte jenter flørter på. Du skulle spurt om hun ikke heller kunne sparke på låret siden det var deiligere. Nei, jeg ville tatt tak i foten og presset henne til å si nåde. Høyt. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hva har man venninner til? hadde noen gjort dette mot meg så hadde jeg ikke gjort stor annet en og kjefta, og sett på vedkommende få juling av en venninne av meg. da jeg er ingen mann av vold. så har denne venninnen også gitt juling til gutter som har yppa mot meg, og til dere som tror ho er kjøkkentanks/traktor lespe, så nei ho er egentlig jævlig fin. Så med dette mener du at den mannlige oppfatning av damer er: Kan hun slå er hun traktorlesbe, er hun fin er det nok å pirke i henne (fordi hun da selvfølgelig er så tynn som det går an å bli ) NOT! Fine damer kan slå fra seg de, om de må. Jeg tror denne venninnen din er sånn som med egentlig. Jeg har aldri slåss for min egen del, jeg har alltid beskyttet mine venner. Sier bare om hvor mye jeg bryr meg om meg selv Lenke til kommentar
Beges Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Kunne du ikke bare lempet henne ut og låst døra? ^^ Enig med dette. Helst hadde jeg sett at vi ikke gjorde forskjell på vold mot kvinner eller menn, men det hadde nok blitt mye styr om du hadde gitt henne en ørefik, tenker jeg. Når det er sagt, så er jeg pasifist. Jeg synes bare kvinner bør få like mye deng som menn, særlig om de er skyld i det selv, som i dette tilfellet Hisser du opp til leken må du faen meg tåle steken, uten at offeret skal bli trakassert for det. -- For min del hadde jeg kommet til å prøvd å kaste henne ut selv. Iallefall presset henne til å slutte, uten å utøve vold. EDIT: leifer Endret 4. november 2008 av Beges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå