Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville du gjort? ble sparket av en jente

Anbefalte innlegg

Det er derfor, med tanke på at du som mann har et stort overtak over den kvinnelige parten, det er urettferdig og for brutalt å slå en kvinne, uansett hvor og i hvilken situasjon.

Derfor bør også jenter avstå fra å prøve seg på fysisk hådgemeng med en mann, ikke sant? Jeg slår ikke uansett jeg da, med mindre det er siste utvei, enten det gjelder menn eller kvinner. Jeg er en pinglegutt, jeg skal vedde på at halvparten av jentene på dette forumet er sterkere enn meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hum...

I en eller annen barbarisk verden hadde hun antagelig gått rundt med et støvelavtrykk str 47 i ræva, men siden vi skal være siviliserte hadde jeg antagelig tydd til en av følgende:

- Ignorert henne, gitt fullstendig faen og flyttet meg hvis det hadde blitt for ille. Gjerne med et "dakar liten, du vet jo ikke bedre"-uttrykk for å understreke at jeg flytter meg fordi hun oppfører seg som et fe. Kan også følges opp med at man veksler blikk med de andre i samtalen og spør "kjenner dere hun der?" hvis man nettopp har satt seg ned for å snakke. Dermed signaliserer jeg at hun oppfører seg uakseptabelt, og vips så er det hun som sprer dårlig stemning.

- Truet henne med ris på en overdreven "snakke til en uskikkelig seksåring"-måte, gjort et stort nummer ut av det og fulgt opp med å legge henne over knærne og gi henne et par smekk på ræva hvis hun ikke klarte å oppføre seg. Gjort på riktig måte hadde dette antagelig fått hele kåken til å le av henne, og latter kan være et effektivt våpen.

- Sagt noe a la "Hei, vi fester og har det gøy her. Skal du sitte og være kuk så kan du gå et annet sted." og så snudd ryggen til og sperret henne ute av samtalen. Dermed settes hun i en bås der hun ikke kan ta det videre uten å fremstå som en sosial retard, og hvis hun fortsetter blir hun igjen syndebukken som sprer dårlige vibber.

- Reagere på en uventet måte, f eks kile henne, ta henne rundt halsen og gni lykketrollsveis på henne eller gjøre noe annet barnslig, omtrent som hun skulle være lillesøstera mi. Fortsetter hun eller blir sur er det hun som er dusten, siden jeg bare vil leke.

Noen vil bestandig være idioter, og i slike tilfeller kan sosiale og psykologiske våpen være vel så effektivt som knyttneven. Dessuten, som den sadistiske jævelen jeg er syns jeg bestandig det er gøy å se folk grave sin egen grav :mrgreen:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke skjønt hvorfor denne dama begynte å sparke deg. Var det absolutt ingen grunn til det?

Ikke som jeg fikk med meg, oppførte meg mot hun som jeg gjør mot alle andre.

Var det noen du kjente? Og har du møtt henne i ettertid?

Nei og nei.

Da tror jeg ikke det er mange som ville reagert bedre. Det går an å komme med bedre forslag , men det er mye lettere å være etterpåklok enn å bli sparka av en jente uten grunn ...

Ellers likte jeg innlegget til Raven_Heart. :p

Men jeg tror at noe av det du skrev blir litt vanskelig å utføre vellykket i praksis.

Lenke til kommentar
Det har alltid vært slik at menn/gutter alltid er sterkere enn kvinner/damer. Gutter har av natur mer muskelmasse, og var dem som var jegere og beskyttere av familien, mens kvinner samlet. Hardt arbeid har alltid vært forbehold mannen, kvinnen har vært husmor osv osv.

Det er derfor, med tanke på at du som mann har et stort overtak over den kvinnelige parten, det er urettferdig og for brutalt å slå en kvinne, uansett hvor og i hvilken situasjon.

jeez! Newsflash woman, vi lever ikke i jernalderen... Likestillinga maser dere om, men alle de gamle normene som gagner dere skal ikke rokkes ved. Dere skal da vitterlig ikke få slå oss menn, uten at vi tar igjen med samme mynt. Slår noen meg, uavhengig om det er jente eller gutt, slår jeg tilbake.

Det er både vel og sant, men jernalder eller ikke, gutter er og blir sterkere enn jenter (generelt sett), og spesielt i fylla vet de ikke å styre sin egen styrke og kan ende opp med å gjøre mye større skade enn det som egentlig var meningen. Alt etter hvor slagene kommer, kan dette medføre problemer i ettertid (da tenker jeg i ansiktet/brystet/magen/underlivet) Det jeg mente med å ta opp tidligere sider var ikke for å syte over at vi aldri har fått gjort noe, men at vi har hatt mindre fysisk arbeid opp igjennom tidene, ergo er vi mindre bygd enn dere.

Jeg nøler heller ikke med å slå tilbake, uansett om det er gutt eller jente, det er likegyldig for meg. Men jeg vet i hvert fall hvor jeg ikke skal slå for å ikke gjøre større skade. Det finnes sikkert ikke mange guttene som er så feige at de tar ballespark som første løsning, vi har våre sarte punkter vi og.

Så preken om hvilken TID det er kan du spare deg selv for. Likestillingen er jeg ikke for i det hele tatt, for den likestillingen folk sikter etter nå gir kvinnene overtaket. Likestilling er likestilling av mennesker, IKKE kjønn!

Lenke til kommentar

Derfor bør også jenter avstå fra å prøve seg på fysisk hådgemeng med en mann, ikke sant? Jeg slår ikke uansett jeg da, med mindre det er siste utvei, enten det gjelder menn eller kvinner. Jeg er en pinglegutt, jeg skal vedde på at halvparten av jentene på dette forumet er sterkere enn meg. :)

Kvinner som langer ut etter menn er idioter (hvis det oppstår uprovosert). Er det forsvar er det bare å denge i vei.

[ironi]

Jeg ganske stor jente, jeg slåss med NikkaYoichi! Jeg være seirende! :p

[/ironi]

Lenke til kommentar
Det er både vel og sant, men jernalder eller ikke, gutter er og blir sterkere enn jenter (generelt sett), og spesielt i fylla vet de ikke å styre sin egen styrke og kan ende opp med å gjøre mye større skade enn det som egentlig var meningen.

Jaha, tror du hun som sparket meg tenkte at jeg kom til å ikke kunne bøye ryggen eller puste uten å få dritvondt dager seinere?

Kan du forstå hvor FAENS provoserende å stå der og ta i mot det av en som tror hun ikke skal få noe tilbake? Sånt godtar jeg faen ikke.

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

alle helgeslagsmål og slagsmål ellers er bare one-punch-knockdown, det er 30-60sec med slag og spark i alle retninger til den en får inn en lucky-punch og vinner.

er den seirende en grei type så lar han være å angripe mer,men er det en drittsekk så fortsetter han å angripe når du ligger bevistløs på bakken. da ska du be til gud at du ikke havner på sundås som en grønnsak. de som ønsker å sloss er som oftest de som kan sloss fra før av. de mest ekstreme jeg har sett går med munngom i lomma på byen, slik at dersom de får et slagsmål så bare stapper de beskyttelsen i munnen og kjører på. ellers så er kniv veldig populært å bruke. engang på byen i oslo så kom en fyr ut av ingensteds å ville stjele fra meg,men jeg sa nei og dermed dro han frem en kniv å begynte å stikke vilt rundt seg og prøvde å treffe meg. klarte på mirakluløst vis å få fatt på hånden med kniven og fikk smelt armen med kniven inn i en vegg så hardt at han mistet kniven. jeg ville ikke være der å ta opp kampen med han selv om kniven hans var slått vekk. istedet løp jeg fra han og ringte politiet.

Lenke til kommentar

Når ein no sit etter det skjedde er det veldig lett å kaste ut forslag på kva ein ville gjort, men det der er jo faktisk ei hending som ikkje akkurat var forutsett. Så eg synest at din reaksjon var ganske så naturleg - ville truleg gjort det same, sidan eg ikkje sler jenter eg heller. Men synest der var litt rart at dei i sofaen ikkje reagerte på dette hespetreet? Kanskje dei gjorde det, men eg kunne ikkje lese det nokon plass. Men herregud, kven er det som gjer slikt? Forbanna tispe.

Lenke til kommentar
Det er både vel og sant, men jernalder eller ikke, gutter er og blir sterkere enn jenter (generelt sett), og spesielt i fylla vet de ikke å styre sin egen styrke og kan ende opp med å gjøre mye større skade enn det som egentlig var meningen.

Jaha, tror du hun som sparket meg tenkte at jeg kom til å ikke kunne bøye ryggen eller puste uten å få dritvondt dager seinere?

Kan du forstå hvor FAENS provoserende å stå der og ta i mot det av en som tror hun ikke skal få noe tilbake? Sånt godtar jeg faen ikke.

spørsmålet mitt da er HVORFOR du satt og tok i mot det så lenge. Det hadde vært veldig lett å be henne slutte, tvinge henne til å slutte og kaste henne på dør. Kanskje ikke alle tenker så veldig klart alltid, jeg forstår det slik at du var i beruset tilstand, men jeg synes faktisk det er din egen feil at du har vondt så lenge etterpå. Nettopp fordi du satt og tok dritten hennes.

En ting som ikke slutter å overraske meg er at utrolig mange jenter tror at slagene deres ikke gjør like vondt. Det skal ikke mye kraft til i et salg, før man deiser rett i bakken. Spesiellt ikke hvis det kommer overraskende på.

en normalt bygd jentes slag kan ikke sammenlignes med en normalt bygd gutts slag. Jeg tror vel så gjerne det gjør dritvondt å bli slått av meg, men menn har generelt større sjanse til å gjøre fysisk skade.

Edit: Nå skal det også sier at jenter er feige når de slåss, klorer, biter, lugger, kniper og det som værre er. Vi er vel rovdyr.

Endret av mortania
Lenke til kommentar

Du hiver boomblastern på ryggen og hiver på:

Prodigy - Slap my Bitch up

Stikker til huset hennes og står der. Og bare står.

Nei du burde snakke med henne. Hva hun klikket for aner jeg ikke.

Kanskje hun skulle prøve og være pussyblokker og unngå at du fikk mus, eller så sa du noe om noen hun kjente godt... Hvem vet? Only you.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
spørsmålet mitt da er HVORFOR du satt og tok i mot det så lenge. Det hadde vært veldig lett å be henne slutte, tvinge henne til å slutte og kaste henne på dør. Kanskje ikke alle tenker så veldig klart alltid, jeg forstår det slik at du var i beruset tilstand, men jeg synes faktisk det er din egen feil at du har vondt så lenge etterpå. Nettopp fordi du satt og tok dritten hennes.

Så han har bare seg selv og takke mener du?

Lenke til kommentar

Så han har bare seg selv og takke mener du?

Ville ikke du gjort noe for å stoppe en person som satt og sparket deg i brystet, ikke bare EN, men opptil flere ganger? Det er ikke en gang nødvendig å bruke vold for å stoppe noe slikt. Skremsel funker like bra.

Lenke til kommentar
Ville ikke du gjort noe for å stoppe en person som satt og sparket deg i brystet, ikke bare EN, men opptil flere ganger? Det er ikke en gang nødvendig å bruke vold for å stoppe noe slikt. Skremsel funker like bra.

Jo såklart, men hadde nok stått som et spørsmålstegn en stund og prøvd å forstå hva ho dreiv med, for å finne ut om det var noe å lage styr over. Er man også opptatt med å prate med andre så gir man litt faen før man sjekker hva som egentlig skjer

Lenke til kommentar
En ting som ikke slutter å overraske meg er at utrolig mange jenter tror at slagene deres ikke gjør like vondt. Det skal ikke mye kraft til i et salg, før man deiser rett i bakken. Spesiellt ikke hvis det kommer overraskende på.

en normalt bygd jentes slag kan ikke sammenlignes med en normalt bygd gutts slag. Jeg tror vel så gjerne det gjør dritvondt å bli slått av meg, men menn har generelt større sjanse til å gjøre fysisk skade.

Edit: Nå skal det også sier at jenter er feige når de slåss, klorer, biter, lugger, kniper og det som værre er. Vi er vel rovdyr.

Spiller det noen rolle? Hvis hun slår først, har hun seg selv å takke. Om en svak gutt slår meg, slår jeg tilbake. Ingen er fredet i min bok.

Jeg har aldri sett en mann som slår til alt han har mot ei jente. Jeg har derimot sett flere jenter som slår alt de er gode for, mot gutter som ikke har tatt igjen.

Lenke til kommentar

Jo såklart, men hadde nok stått som et spørsmålstegn en stund og prøvd å forstå hva ho dreiv med, for å finne ut om det var noe å lage styr over. Er man også opptatt med å prate med andre så gir man litt faen før man sjekker hva som egentlig skjer

Tar ikke lange tiden å si "unnskyld meg?" ;)

Lenke til kommentar

Tar ikke lange tiden å si "unnskyld meg?" ;)

Det er lett å si det..

---

Ikke for å skryte, men jeg har aldri vært i slosskamp før. lurer på åssen jeg hadde reagert om en jente hadde gjort det? hadde nok gråti innimeg :p men ledd utapå :O

--

nei, sånne kvinnemennesker er bare til å kassere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...