Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville du gjort? ble sparket av en jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har enda ikke skjønt hvorfor denne dama begynte å sparke deg. Var det absolutt ingen grunn til det?

 

Me neither.

Jeg er ikke typen som slår eller sparker så jeg hadde nok ikke gjort henne noe. Men hvis hun bare hadde fortsatt å sparke, kan kanskje hende at jeg hadde tatt et tak i henne og sagt at hun burde se til å oppføre seg. Var det noen du kjente? Og har du møtt henne i ettertid?

Lenke til kommentar

Slap that ho!

 

Jeg veit virkelig ikke hva jeg ville gjort, men kan se for meg at jeg hadde blitt jævlig forbanna på hoen. Hadde nok gitt ' a ett kraftig dytt og spørt a "hva faen er det du driver med, bitch!"

 

Respectless hoes burde virkelig fått en omgang eller to, både seksuellt og fysisk! Så at du ba om unskyldning var unødvendig, jeg skjønner hvorfor, men fortsatt unødvendig. Og gutta dine skulle bare latt deg gått løs på a.

Endret av mnemic
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk en kompis som ble sparka av ei jente så hardt at en av testiklene ble helt "missdannet" Fasongen er annerledes og noen deler er blitt borte :S

Nuff said

 

Har svart så kan ikke si mer en det. Har også hatt kompiser som det har svartnet for på jenter. Skjedde at en dreiv å slang dritt til han og lo han opp i trynet. Så han bare greip håret hennes og dro henne langs bakken bort til lærerne elns. Men han fikk all skyld ( Noe som kan diskuteres, men han fikk som fortjent) Og alle syntes synd på jenta, han fikk jo dårlig samvittighet i etterkant. Så du gjorde et bra valg der syntes jeg. Kan være fristende å slå men blir masse trøbbel i etterkant

Lenke til kommentar
Fatter ikke hva kompisene dine tenkte på som holdt deg igjen. Det kunne de ha ventet med til du hadde slått henne hardt nok til at hun ble liggende. Er kvalmende å se hvordan kjerringer alltid skal slippe unna fordi de er "sarte kvinner". Pokker heller. Skikkelig skallbank og to heftige blåveiser hadde vert det riktige for det ludderet der.

Vet ikke helt, folk har en tendens til å blå når det snapper for meg som det gjorde da, bare dette tror jeg er det værste jeg har hatt, klarer ikke å forklare det helt, men jeg kjenner hvor sint jeg er på en måte, hadde jeg fått være i fred med hun hadde hun antageligvis gått i penalet den kvelden.

 

Jeg har enda ikke skjønt hvorfor denne dama begynte å sparke deg. Var det absolutt ingen grunn til det?

Ikke som jeg fikk med meg, oppførte meg mot hun som jeg gjør mot alle andre.

 

Var det noen du kjente? Og har du møtt henne i ettertid?

Nei og nei.

 

Blir ikke riktig å slå henne, ikke bare fordi hun er jente, men fordi hun antageligvis er MYE svakere enn deg. Det burde ikke være noe stress å rett og slett holde henne fra å sparke deg.

Det har du rett i, men hun ber jo om det, spesielt etter at jeg har advart hun, så selvom jeg skjønner at det er tulling så synes jeg hun burde få en omgang, i det minste.

 

Forsåvidt greit av deg det du gjorde, hadde du banka dritten av hu, hadde du nok merka det greit i ettertid.

Skeptisk. Har gjort mye "værre" ting. Det er mange år i mellom hver gang det snapper for meg, så når det skjer er det med god grunn, du skal være jævlig drittsekk for å se meg miste det helt.

 

Jeg synes i alle fall at du gjorde det riktige ved å unnskylde å gå. Du har ikke gjort noe galt.

:)

Lenke til kommentar

ville aldri slått uavhengig om det var en jente eller gutt, et slag i fjeset eller et spark kan snu livet på hodet for den du gjør det mot. slåssing er kun når det er nød og det ikke finnes noen annen utvei. jeg ser ned på dem som slåss med bare never og syns det er gøy. det er gøy til du møter en som ikke har sperrer og ikke slutter å slå før hjerte ditt stanser. gikk en kampanje i usa for noen år siden for å hindre blind og brutal vold, den tror jeg het "du kjenner ikke meg", med masse klipp av mennesker som har blitt knivdrept,risper,slått ihjel,skutt osv. får du et slag i fjeset så ryker øye,tenner,kjeve,kranie osv. vi mennesker er svært skjøre.

 

dersom du valgte å slå henne og hun falt sammen, og siden får en hjerneblødning pga slaget eller får strekt redusert syn pga slaget. hva ville du tenkt om deg selv da? hadde dette vært alvorlig situasjon med noen wanna-be-gangsters som ville stikke deg så ville du tenkt at dette var fortjent og jeg gjorde det som jeg følte var nødvendig for min egen sikkerhet,men når det gjelder bagatellsaker så er det ikke så tøft.

 

jeg hadde bare skjelt henne ut og spurt om hva for slags helvetes lat og dum hore hu var.

hvis hu dama sparker folk uten grunn så må hu være sjuk i hode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

enig med SLIguy. Man slår aldri, uansett, så lenge det ikke er selvforsvar og står på liv og død- Å reagere på vold med vold, er å senke seg ned på denne respektløse dama sitt nivå, så du gjorde helt riktig i å ikke foreta deg noe fysisk. :thumbup:

 

å drive med vold er det mest lavpanna jeg vet, og den som slår eller på andre måter yter vold mot andre, er, pardon my french, en stokke dum idiot. Jeg ser det hver helg jeg er ute. Folk som på død og liv skal opp i trynet på andre, og før eller senere får minst en av dem en på snørra. I mine øyne vitner det om fravær av nødvendig intelligens å måtte "hevde seg" på den måten.

jeg applauderer deg og det at du klarte å holde hodet kaldt. Må sies at slik oppførsel er ganske vanlig blandt kvinnfolk som føler seg heva over andre. tror de kan komme fra det mest utrolige!! de skulle hatt en skikkelig lærepenge, men ikke i form av et slag :)

Lenke til kommentar

"Remember, when someone annoys you:

 

It takes 42 muscles in your face to frown,

but it takes 4 muscles to exstend your arm

and bitchslap that motherfucker upside the head...."

 

 

Nei, men jeg synes du gjorde det rette. Til tross for at mange kjerringer fortjener en bitchslap eller to.

Endret av Capria
Lenke til kommentar

Det har alltid vært slik at menn/gutter alltid er sterkere enn kvinner/damer. Gutter har av natur mer muskelmasse, og var dem som var jegere og beskyttere av familien, mens kvinner samlet. Hardt arbeid har alltid vært forbehold mannen, kvinnen har vært husmor osv osv.

 

Det er derfor, med tanke på at du som mann har et stort overtak over den kvinnelige parten, det er urettferdig og for brutalt å slå en kvinne, uansett hvor og i hvilken situasjon.

 

Jeg har selv tatt min del av slag opp igjennom årene, men folk begynte plutselig å bli redd meg da jeg vokste, ble sterkere og tok igjen. Jeg er ikke stolt av diverse slåsskamper jeg har vært innblandet i, men jeg er stolt over grunnen til det, alltid å beskytte vennene mine (som er lavere og tynnere enn det jeg er, ofc beskytter jeg dem mot slemme menn ^^)

 

Og ja, for at alle skal være sikker, så er jeg jente.

Lenke til kommentar

Det må være lov å slå jenter i selvforsvar husker jeg gikk på spesialskole der var det par skikkelige voldelige jenter jeg husker en av dem stakk ut øyet på en fyr med de lange neglene sine. Et par uker senere skulle hun sloss med meg. Jeg slo henne rett ned har aldri angret på det. Kan ikke bare la henne stikke ut øyet mitt fordi hun er en jente og man ikke skal slå jenter.

Lenke til kommentar
Det har alltid vært slik at menn/gutter alltid er sterkere enn kvinner/damer. Gutter har av natur mer muskelmasse, og var dem som var jegere og beskyttere av familien, mens kvinner samlet. Hardt arbeid har alltid vært forbehold mannen, kvinnen har vært husmor osv osv.

 

Det er derfor, med tanke på at du som mann har et stort overtak over den kvinnelige parten, det er urettferdig og for brutalt å slå en kvinne, uansett hvor og i hvilken situasjon.

jeez! Newsflash woman, vi lever ikke i jernalderen... Likestillinga maser dere om, men alle de gamle normene som gagner dere skal ikke rokkes ved. Dere skal da vitterlig ikke få slå oss menn, uten at vi tar igjen med samme mynt. Slår noen meg, uavhengig om det er jente eller gutt, slår jeg tilbake.

Endret av The Game
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...