Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville du gjort? ble sparket av en jente

Anbefalte innlegg

Ikke sikker på om dette er riktig sted, så flytt gjerne om det er feil.

På lørdag så var jeg på en fest, sitter på kne foran en sofa og snakker med tre av de fem som sitter i den, plutselig begynner hun ene som jeg ikke snakket med å sparke meg i brystet, de fire første tenkte jeg egentlig ikke så mye over, men det fjerde og femte sparket var hardt, så da ber jeg hun om å slutte fordi det var udigg, så sparker hun meg hardt igjen, og da snapper jeg litt og sier at hun må passe seg for jeg er ikke typen som ikke slår jenter, og så sparker hun meg faen meg enda en gang, og da begynner jeg å kjefte hardcore på hun og reiser meg opp for å rundjule den lille dritten, men blir dratt vekk med en gang av to kompiser som kunne se at jeg ikke var helt stabil akkuratt da.

soo, etter det går jeg på verandaen og kjøler meg ned litt, før jeg går ut på kjøkkenet og begynner å skrike diverse ting om at det ikke går ann å oppføre seg sånn osv, så sa jeg unskyld til verten for å ha lagd dårlig stemning og gikk.

Så, hva ville du som gutten gjort? Mener noen her virkelig at det ville vært jeg som var den slemme om jeg ga hun et spark rett i trynet etter det der? Jeg er riktig nok 194 og hun var en liten pike, men hun sparket meg hardt nok til at jeg nå konstant har vondt i ribbeinet. Før dette hadde vi bare hatt helt standard "festsamtaler".

Det som er i fet skrift er det tråden handler om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne du ikke bare lempet henne ut og låst døra?

jeg ville nok ha prøvd dette^(lett å si nå)...

det er bra at du ikke slo/sparket henne, for det første: du vet ikke hvor hardhendt du er i beruset tillstand, for det andre så vet du aldri hvor store problemer du kommer i etterpå.

jeg tror du gjorde lurt i å bare gå ut på varandaen å roe pulsen litt.

Lenke til kommentar
Kunne du ikke bare lempet henne ut og låst døra?

Vel, akkuratt da så var jeg egentlig ganske opptatt med å forsta hva som hadde skjedde, hele hendelsen var egentlig ganske surrealistisk, men forslaget ditt er vel det som ville vært lurest ja. Tenkte også på å ta en snakk med hun under fire øyne, men hva skulle jeg liksom sagt? hadde trengt noen dager på å få hun til å forstå hvordan folk flest fungerer og hva som er godkjent oppførsel.

Lenke til kommentar

Når en jente slår sånn uten videre så tror jeg det er best å ikke slå tilbake. Som sagt mye problemer i etterkant osv. Men hadde nok snakket med et par kamerater og blitt enige om hva vi skulle gjøre osv, roa meg litt ned før jeg hadde gjort noe. Bra forslag å løfte henne ut eller no. Evnt si ifra til vert hva som hadde skjedd og si ifra at du vil at henne skal gå etc.

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar
Jeg synes i alle fall at du gjorde det riktige ved å unnskylde å gå. Du har ikke gjort noe galt.

Selvmotsigelse? Han har ikke gjort noe galt, men må unnskylde og gå?

Han unnskyldte for å lage dårlig stemning, det er ikke dermed sagt at han har gjort noe galt.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Etter en snøballkrig på vei hjem fra ungdomsskolen hvor jeg traff en jente bullseye, reagerte hun med et skikkelig ballespark.

At det var spisse tupper på bootsene hennes gjorde ikke saken noe bedre, og for et øyeblik ksvartnet det for meg.

Ga kneet tilbake i hodehøyde til en litt stygg knasende lyd. Enough said..

Selv om ballespark må være det feigeste en jente bruker, har jeg angret i all tid etterpå for hva jeg gjorde.

Mitt prinsipp er at man ikke slår barn og damer uansett, og har levd etter dette i all tid etterpå.

Ja mange år siden nå dette.

Lenke til kommentar

en kompis av meg på ungdomskolen slo ei kjerring rett ned engang.

Hu dreiv å mobba han, med at han var så lav. så han kalte henne for ei hore eller noe. Så hu kløyp en kjøttbeta ut av nakken på han å sparke han i ballene. Så han slo til a i selvforsvar, hu gikk ned for telling. Hu svimte ikke av eller noe. men datt på ræva og reiste seg ikke med engang.

Endte med at han fikk all skyld. Rettferdig? I think not

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva kompisene dine tenkte på som holdt deg igjen. Det kunne de ha ventet med til du hadde slått henne hardt nok til at hun ble liggende. Er kvalmende å se hvordan kjerringer alltid skal slippe unna fordi de er "sarte kvinner". Pokker heller. Skikkelig skallbank og to heftige blåveiser hadde vert det riktige for det ludderet der.

Etter en snøballkrig på vei hjem fra ungdomsskolen hvor jeg traff en jente bullseye, reagerte hun med et skikkelig ballespark.

At det var spisse tupper på bootsene hennes gjorde ikke saken noe bedre, og for et øyeblik ksvartnet det for meg.

Ga kneet tilbake i hodehøyde til en litt stygg knasende lyd. Enough said..

Selv om ballespark må være det feigeste en jente bruker, har jeg angret i all tid etterpå for hva jeg gjorde.

Mitt prinsipp er at man ikke slår barn og damer uansett, og har levd etter dette i all tid etterpå.

Ja mange år siden nå dette.

Eneste feilen du har gjort her er å ha dårlig samvittighet.

en kompis av meg på ungdomskolen slo ei kjerring rett ned engang.

Hu dreiv å mobba han, med at han var så lav. så han kalte henne for ei hore eller noe. Så hu kløyp en kjøttbeta ut av nakken på han å sparke han i ballene. Så han slo til a i selvforsvar, hu gikk ned for telling. Hu svimte ikke av eller noe. men datt på ræva og reiste seg ikke med engang.

Endte med at han fikk all skyld. Rettferdig? I think not

slik er det overalt i samfunnet. Kvinnene har frikort til å behandle menn akkurat slik de ønsker, mens menn ikke har et fnugg av lov til å forsvare seg mot voldelige kvinner. Og voldelige kvinner finnes det i overflod!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...