Gå til innhold

Her kan dere laste ned Red Hat 9.0 (helt lovlig)

Anbefalte innlegg

/me gir nesten opp..

Det du leste paa linuxguiden var en spoek.

Filene paa Ausgamers og planetmirror er ekte. Altsaa ikke en spoek..

[1.April]

I en pressemelding i dag har Red Hat gjort helomvending og vil likevel ikke slippe Red Hat 9 for de som ikke abonnerer på Red Hat Network. Red Hat vurderer nå også å anmelde de som deler Red Hat 9 via P2P-systemer som BitTorrent. Det er viktig for oss å beskytte vår intellektuelle eiendom sier Bob Young i pressemeldingen.

[/1.April]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden det er 1 april så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro allikevel. for se hva jeg for tid til i kveld, så for jeg se. noen som vet når Source cdene kommer ut i verden da? de kommer sikkert ut 7 april de, kanskje.

Lenke til kommentar

Lasta ned hele pakka via p2p programmet beskrevet i den andre tråden her.

Download på 500-600. Brenner filene i morgen.

Hiver inne redhat 9 da.

Noen som allerede har fått det på plass ?

Redhat 8.094 beta bruker rpm-4.2. Vet noen om 9èrn gjør det samme ??

[/b]

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk maser slik over dette. Å dele Linux over p2p er ikke bare lovlig - det er nødvendig:

...the GNU General Public License is intended to guarantee your freedom to share and change free software - to make sure the software is free for all its users...
Lenke til kommentar
Noen som har fått lagt det inn eller ? Ser det bra ut ?

Sviver som ei klokke det. Slengte den inn igår så det er ikke allverdens jeg har fått gjort ennå. Skal begynne å innstaller div. ikveld tenker jeg.

Lenke til kommentar
La du inn redhat 9 fra bunn eller oppgraderte du ?

Leste akkuratt en artikkel om problemer med installasjonen hvis en går for norskt oppsett. Installasjonen kræsjer.

Hva gjorde du ?

Jeg tok en rein innstallasjon, gikk knirkefritt det. Bruker engelsk oppsett da, er vant med det nå.

Lenke til kommentar

Oppgraderte, da jeg har en haug med progs som jeg ikke orker å ta en ny installasjonsrunde med.

Det gikk greit, men fikk bug når jeg valgte norsk under installasjonsmenyen. Løste dette med å velge engelsk.

Fra før kjørte jeg Redhat 8.094 beta, og mitt intrykk etter litt bruk er: Her er det intet nytt.

Timeglasset er det eneste synlige !

Vel ting oppdages etter hvert.

I det minste er jeg uptodate.

Andre som har postinstallsjons synspunkter ?

Lenke til kommentar

Hatt litt problemer med 8.0 når det gjelder lyd.. detekter onboard lydkortet i setup, men vil ikke spille av lyd. Lest at andre har hatt dette problemet også.

Noen som vet om det kan ha blitt fikset i 9.0? Laster ned nå, får ikke testa selv før imorgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...