IntelAmdAti Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nye spill må gjerne prøve å forandre på det og gå vekk fra auto attack, hvis de lager et bra alternativ kommer jeg til å foretrekke det. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) 70% av de amerikanske ansatte har visstnok fått sparken: Funcom Fires 70% of Their U.S. Staff This Morning Rumor has it that Funcom fired about 70% of their U.S. Workforce today. Sources say that they were released this morning, the cuts are mostly in the Customer Service and Quality Assurance departments. http://www.tentonhammer.com/node/49839 Endret 24. november 2008 av kilik Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ikke så veldir rart siden alle klaget på for lite GM og slik ved release, og så sluttet 70% (?) av brukerne etter det. Da vil det være naturlig å sparke ca 70% også Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Funcom Fires 70% of Their U.S. Staff This Morning Rumor has it that Funcom fired about 70% of their U.S. Workforce today. Sources say that they were released this morning, the cuts are mostly in the Customer Service and Quality Assurance departments. lol, quality assurance depatment... Basert på det jeg har sett så langt kan ikke det ha vært mange arbeidsplassene som forsvant der Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) To innlegg som bryter med retningslinjene punkt 1 er fjernet. Det aktuelle punktet fra retningslinjene følger i sitat-boks under: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Å kalle andre brukere for idioter strider klart med denne retningslinjen, og ikke minst normal folkeskikk. Om man ikke klarer å kritisere andres argumenter på en saklig måte, men heller tyr til personangrep, kan man la være å poste innlegg. Reaksjoner på moderering tas som vanlig over PM. Snorre Endret 24. november 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 70% av de amerikanske ansatte har visstnok fått sparken: Funcom Fires 70% of Their U.S. Staff This Morning Rumor has it that Funcom fired about 70% of their U.S. Workforce today. Sources say that they were released this morning, the cuts are mostly in the Customer Service and Quality Assurance departments. http://www.tentonhammer.com/node/49839 Er vel nødvendigvis ikke noen dramatikk i dette. Kan jo være "ekstra-stillinger" som ble opprettet ifm med launch av spillet, og at behovet ikke er så stort lenger. Skjer ofte i IT-bransjen, dette. Pantera Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Er jo mange It-selskaper som sparker ansatte disse dager. Så og si alle selskaper sparker ansatte på grunn av finanskrisen. Activision sparket jo en del i går, og i dag fikk vi jo vite at Gearbox Software sparker 15-25 ansatte. Det betyr jo ikke at de har en krise og er på tur til å gå under. Dessuten er det bare Community Service. Synes de er ubrukelige uansett. Quality Assurance er jeg litt skeptisk til, men det er nå som så. De sparket også Customer Service i September. Endret 24. november 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er jo mange It-selskaper som sparker ansatte disse dager. Så og si alle selskaper sparker ansatte på grunn av finanskrisen. Activision sparket jo en del i går, og i dag fikk vi jo vite at Gearbox Software sparker 15-25 ansatte. Det betyr jo ikke at de har en krise og er på tur til å gå under. Dessuten er det bare Community Service. Synes de er ubrukelige uansett. Quality Assurance er jeg litt skeptisk til, men det er nå som så. De sparket også Customer Service i September. Det gjelder visstnok GM's og disse såkalte Quality Assurance-folka i US-delen. Samtidig ryktes det også at tilsvarende er utvidet i Europa. ...men bare for å gi et lite bilde på hva som skjer i USA akkurat nå, siden jeg nettopp har vært i Las Vegas...i forbindelse med finanskrisen, så sparket MGM Grand...snakk om 1 hotell, nesten 3000 ansatte. Et annet hotell hadde visst sparket nesten 5000 ansatte. Også blant bilprodusentene har det vært masseoppsigelser. GM har jo også sparket noen tusen folk den siste tida, samme med Ford. Så det er mange bedrifter i mange bransjer som sliter der borte nå. Ingenting unikt for Funcom. Pantera Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ja, Funcom har jo et relativt nytt Customer Service kontor i Sveits. Så ser ikke noe problem med at de sparker de i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå