Vallhall Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei Vista vil ikke starte opp uten passord, og uansett hva jeg skriver er det "feil passord eller brukernavn" får jeg opp. Ikke er det med noen CD plater heller, så her er jeg rådløs. Hjjeeeelp Takk på forhånd Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Laptops leveres ikke med operativsystem CD/DVD men med en "gjenoppretting/recovery" partisjon for å gjøre ny/reinstallasjon. Hvis PCn var kjøpt med operativ system "ferdig installert" med brukernavn og passord allerede satt har den vært "tatt ibruk". Foreslår at du kontakter utsalgsstedet vedrørende problemet ditt om du ikke får til å selv gjøre en recovery installasjon av windows ved oppstart av PCn. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Det kan tyde på du har rett, at den har vært brukt før, eller skulle jeg vel fått et valg om jeg ville ha passord eller ikke?. Den startet også opp med valget om å starte i sikker modus eller ikke Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 pcn har sikkert vært en test/demo pc. boot opp recoverpartisjonen og installer vistaen på nytt. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Mulig du har rett, selv om det var en PC type de hadde fått for 1 uke siden. Venter på svar fra butikken, og får høre hva de har å si, dette var et godt råd ihvertfall, så takk for det Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 fordet om de ikke har hatt den lenge kan jo produsenten brukt den som demo pc/testet at den funket Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Om du vil prøve deg kan du nullstille passordet selv: http://www.wikihow.com/Reset-a-Windows-Vista-Password Lenke til kommentar
jollis Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei Vista vil ikke starte opp uten passord, og uansett hva jeg skriver er det "feil passord eller brukernavn" får jeg opp. Ikke er det med noen CD plater heller, så her er jeg rådløs. Hjjeeeelp Takk på forhånd Denne artikkelen om programmet Ophcrack.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=776141 Er glimrende lesing. Last ned programmet brenn ut iso fila på en CD la det boote og sitt og vent.. Passordet kommer i løpet av få minutter. Funka 100% for meg når jeg prøvde det. Endret 6. november 2008 av Jollis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå