Killer Instinkt Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 jeg spekulerer på å bytte ut det gamle kortet mit P.G.A lite overklokkingsvillig:( hører at POW skall være ganske så villig!??? lurer på om noen har noen erfaring med dette kortet??? eller om noen har noen annen anbefaling? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei, en test av bl.a. dette kortet kommer om kort tid på HW.no. Vårt testeksemplar av kortet var helt stabilt på 305/675 MHz, uten noen form for ekstra kjøling. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har kortet, funker bra. Kjører 320735 nå. Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 jeg fant en link her på hw.no... mener å huske at det sto at det var ti 4200 chip... stemmer det? jeg kan kjøre mit på 324/720 stabilt men da vil det IKKE mer:( Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er et 4200 kort ja, bare med 8x støtte, derfor så fancy navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå