Tor45000 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hmmm får nok bare starte her da. På halloween så ble det ikke så mye ramp , men jeg ble anmeldt a nesten Hele Nabolaget. det var 4 stykker som hadde bombadert hele Nabolaget som hadde Selfølgelig skyldt på meg. De har også sagt at de skal Knuse trynet mitt om jeg sier det var dem . Samme Gjør de også hvis jeg ikke sier noe. Men hvis jeg sier det var meg så kan jeg få en bot på rundt 20.000,- dette går utover hvordan jeg skal komme meg til skolen å tilbake. har klart å holde meg unna de i en dag nå. har du noen gang hatt noe av det samme eller har du noen gode råd. Endret 3. november 2008 av Tor45000 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Si det som det er. Rører de deg sliter de bare enda mer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvis det hadde vært meg og jeg ikke hadde gjort no, så ikke pokker om jeg hadde betalt noe bot på 20 k. Jeg regner med at du ikke er sterk nok til å banke hele gjengen, så du får enten bare true med å politiannmelde dem hvis de prøver seg på no eller no.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er lett for meg å si, men dette høres helt latterlig ut. Ikke si at det var deg. Du bør si alt som det er, sånn at noen får tatt en prat med pøblene. De er allerede i trøbbel hvis du sier sannheten, og det blir bare verre hvis de gjør deg noe. Det bør du få noen med autoritet til å fortelle dem. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hmm. Skulle ha hatt en Combat-Suit og en snaisn batong så skulle jeg ha hjulpet deg... Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Her skjønner jeg ikke engang at du lurer. Disse personene må du anmelde straks! De må lære seg at de ikke kommer langt i livet med trusler og vold, ei heller å gi falske anmeldelser. Falske anmeldelser kan faktisk resultere i fengselsstraff dersom det kan bevises. Du kan muligens også anmelde anmelderne dine for injurier. Jeg kan skjønne at du er redd for å bli angrepet av dem, men husk at de neppe påfører deg store skader om dette skulle skje. Evt. vold vil selvsagt gjøre vondt, men du får mest sannsynlig ei solid erstatning når vedkommende blir dømt, og de får en stygg plett på rullebladet som vil gjøre livet surt for dem så lenge de lever. Sist, men ikke minst, vil du gå gjennom livet ditt som ei stor pyse og en løgner? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vær ærlig, ellers blir alle unntatt disse fire idiotene sure på deg. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ærlighet varer lengst. Og i dette tilfelle, sørger det også for at 4 drittunger får smekk. Win - Win. Endret 3. november 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg ville sagt det, men sagt det var dem. Si hvor de bor, så skal jeg få skikk på dem! Jeg ville tatt med meg 4-5 stykker å rundhjult dem! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du må flytte til Mexico. Daniel Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) som vanlig er dette bare tomme trusler, de er stor i kjeften og mener egentlig ikke dette, anmeld dem, la dem betale og rører de deg eller truer de deg så gå til politiet. når du anmelder de så også at de har truet deg, kan nesten garantere at de får en større bot og er du heldig en aldri så liten utvisning Endret 3. november 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Altså: Hvis du sier fra får du kanskje litt juling (sannsynligvis ikke), men du slipper å betale 20 000 spenn i bot, sannheten kommer ut, drittsekkene får pes og du har gjort det riktige. Hvis du ikke tyster tror alle at du er en kødd, du må punge ut, og sannsynligheten for at du får mer bråk med disse folka minker ikke nevneverdig siden du har vist deg som en pyse som gir etter for trusler. Dessuten er nok det førstnevnte valget atskillig lettere å leve med. Endret 3. november 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Altså: Hvis du sier fra får du kanskje litt juling (sannsynligvis ikke), men du slipper å betale 20 000 spenn i bot, sannheten kommer ut, drittsekkene får pes og du har gjort det riktige. Hvis du ikke tyster tror alle at du er en kødd, du må punge ut, og sannsynligheten for at du får mer bråk med disse folka minker ikke nevneverdig siden du har vist deg som en pyse som gir etter for trusler. Dessuten er nok det førstnevnte valget atskillig lettere å leve med. Her henger jeg meg på, i tillegg til at ryktet om at du er en pyse og sånt kommer fram om deg. Det kan også gjøre at framtidige saker som dette blir skyldt på deg. så hvorfor ikke starte med å¨si det som det er til poolitiet? gjør de deg noe blir boten lettere høyere. selv om jeg skjønner hva du mener. Ring foreldrene og fortell dem hvis du synes noe sånt er enklere. Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Slike pøbler, sku blitt kasta rett i cella. Si som det er, til politiet. Hva bombanderte de med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Si det som det er du. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Altså: Hvis du sier fra får du kanskje litt juling (sannsynligvis ikke), men du slipper å betale 20 000 spenn i bot, sannheten kommer ut, drittsekkene får pes og du har gjort det riktige. Hvis du ikke tyster tror alle at du er en kødd, du må punge ut, og sannsynligheten for at du får mer bråk med disse folka minker ikke nevneverdig siden du har vist deg som en pyse som gir etter for trusler. Dessuten er nok det førstnevnte valget atskillig lettere å leve med. 100 % enig. Du taper alt på å ta skylda Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Er ingen tvil om at du må være ærlig, det er nok bare tomme trusler også, men det verste som kan skje er jo at du får litt bank, så må de uansett betale enda mer i erstatning . Du blir hvertfall ikke kjent som en feiging som betaler 20k for å ikke få bank. Endret 3. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 si det som det er, si til politiet at du har blitt truet med bank. de tar seg av bøllene. får du bank sliter de iaffal mtp politiet allerede vet at du har blitt truet Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du må flytte til Mexico. Daniel Du får smøre brøvskiva di sjøll. Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå