Isbilen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Burde i hvert fall ikke være noe problem for nettbutikker å operere med slik emballasje. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er du også lei av å måtte hente frem det store utstyret når elektronikk skal ut av innpakningen? Les mer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ikke bare er disse innpakkningene et evig kaos og få opp, men når du først har fått hull på embalasjen må du gjerne åpne den fra 4-5 vinkler for å få ut innholdet. På en annen side, kjip embalasje har ofte mange rare profiler. Enklere embalasje for oss, betyr sikkert enklere logistikk for Amazon. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Måtte det bli slutt på blisterpacks. Edit:url Endret 3. november 2008 av Spetsnaz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Sånn hard plast burde vært forbudt å bruke på innpakninger. Snakk om forbrukerfiendlig Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette er bra for oss og miljøet. Håper flere følger med. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du kommer ikke langt når du har kjøpt et produkt med sånn innpakning hvis du ikke har et lager med utbryter/innbryter verktøy. Gleder meg ikke til jeg får SD kortet jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette støtter jeg. Halve rommet mitt er fullt opp med HW-emballasje. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Utpakking av dippedutter uten bruk av verktøy kunne kanskje blitt en egen sportsgren etter hvert. Endret 3. november 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 håper flere går etter så slipper vi alt skrapet rundt go-sakene våre Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Utpakking av dippedutter uten bruk av verktøy kunne kanskje blitt en egen sportsgren etter hvert. Og her er det perfekte verktøy! http://news.cnet.com/8301-17938_105-100717....html?tag=mncol 86kr + frakt osv... (verktøyet kommer i blisterpack !) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Håper dette er en trend resten av industrien blir å følge. Pakket nylig ut en PS3-stikke, var såvidt jeg satt igjen med 1 finger mindre en hva jeg startet med ... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Markedet er slik fordi det er mange av kundene som er langfingret. Blir fort vanskligere å åpne en slik innpakning i butikken. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ENDELIG! Sannelig på tide! Jeg hater headset, SCART kabler også videre som er ett Hel**** å få opp hvor du nesten henter motorsaga og sager den ut istedet... At Hovedkort har litt fancy innpakning er bare bra spør du meg bare den er enkel å få opp, det gjør det enklere å lagre hovedkort, skjermkort og annen hardware og finne den igjen senere. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 HAH! Så det zibra verktøyet for flere år siden, men har ikke funnet det igjen! Men nå som jeg tenkte å bestille 4-5-6 stk så får jeg ikke valgt noe annet enn usa som land når jeg skal bestille Er det noen som vet av alternativer til zibra? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) kverneland motorsag... Nei synd at de ikke sender ting over dammen, kanskje det finnes på e-bay? Endret 3. november 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fint initiativ. Gudene skal vite hvor mye jeg har kuttet meg mens jeg har åpnet diverse saker. Åpnet senest i juli en splitter ny datamus, arret var synlig langt ut i september... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 "Emoballasje" Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Utpakking av dippedutter uten bruk av verktøy kunne kanskje blitt en egen sportsgren etter hvert. Og her er det perfekte verktøy! http://news.cnet.com/8301-17938_105-100717....html?tag=mncol 86kr + frakt osv... (verktøyet kommer i blisterpack !) Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette var da på tide... Klarer alltid å skade meg og/eller produktet når jeg skal åpne slike blisterpacks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå