Gjest Gutt 18 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei, har et lite problem.. For å gi et eksempel; Når jeg er med dama, si vi roter, og jeg starter å få stå - kommer det sperm uten at det "går for meg".. Er litt kjipt, for det har ført til at jeg har mistet ereksjonen.. Har ikke hatt det problemet tidligere. Er det vanlig, eller har noen andre vært borti det? mvh. meg <3 Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Helt normalt. Dette omtales veldig ofte som "precum", og det er bare et problem for deg fordi du ser på det som et problem. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Men vist han mister ereksjonenn av det, så er det vel litt problematisk? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Om jeg ikke tar helt feil kalles det lystdråper og er helt normalt. Er vel meningen at det skal gi litt bedre gli når man er i gang. Når du sier at du har mistet ereksjonen, får du den ikke opp når det gjelder? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Men vist han mister ereksjonenn av det, så er det vel litt problematisk? Det er mest sannsynlig det psykologiske ved at han føler det er noe gale som fører til tap av ereksjon, ikke det faktum at det kommer spermvæske ut før orgasme. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Men vist han mister ereksjonenn av det, så er det vel litt problematisk? Det er mest sannsynlig det psykologiske ved at han føler det er noe gale som fører til tap av ereksjon, ikke det faktum at det kommer spermvæske ut før orgasme. Ja det kan godt hende. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er vel bare å kjøre på til det kommer sæd, eller bare utsette det litt og håper at en pause hjelper på. Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Sleit" noe med dette når jeg var i 16-årsalderen, siden det ble veldig mye kosing og berøring uten at man kom til stykket på den tiden. Det er jo forøvrig helt normalt, og er ment som glidemiddel fra kroppens side, og er vel ikke akkurat sæd i rette forstand, selv om det sikkert kan være noen sædceller som har lurt seg med. Dette er uansett ikke noe å bekymre seg for, og se på som et problem. Det er jo bare et tegn på at du tenner på dama di Har stor tro på at det kan være psyken din som spiller inn, siden du begynner å freake litt når det skjer, og da er det ikke alltid lett å kommandere den opp igjen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 er det mulig at dama kan bli gravid av dette? vi lå og koste en stund, og jeg fikk ereksjon, og da kommer det jo også litt "lystdråper" siden vi var så godt i gang. så skulle jeg fingre henne, men før det retta jeg litt på utstyret da det lå litt i klem, og fikk litt "precum" på fingrene, så fingret henne. greia er at hu nå er et hu er noen dager for sen med mensen, og hun vil ikke under noen omstendigheter ta abort, så jeg er selvfølgelig kjempenervøs da jeg ikke vil ha unge i en alder av 19 år. er det mulig å bli gravid av dette? hilsen utrolig nervøs gutt Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja det er like stor sjangse for å bli gravid i dette tilfelle, som vist du skille hatt sex med henne på vanlig vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg