Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tips til en spennede bok jeg kan lese(Nybegynner)

Anbefalte innlegg

HP er jo omtrent det lettleste man kan finne. Da Vinci Koden er ikke så veldig vanskelig å svelge heller. Utover det har jeg ingen anbefalinger, eller, jo, Wilbur Smith sine bøker er jo ganske lette å bla seg gjennom. Ken Follet er jo òg en mann som burde imponere mangt en ungdom med sine mange ridderkamper og sexscener, samt konstante spenningsnivå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Melfacion nevnte "De Fire og Han Som Gjør Galt Verre" er perfekt for din alder og "erfaring". Kjempemorsom, noe å le av på hver eneste side. Nesten ikke en eneste pause, action hele tiden. De er veldig lettleste og er ferdiglest på kort tid. Jeg leste de på under en uke hver, så hvorfor ikke begynne med dem?

Her er en tråd om bøkene.

Lenke til kommentar

De Fire og Han som Gjør Galt verre er som nevntgode bøker å lese. Vil påstå at de passer bedre til en i din alder, enn en eldre person.

Personlig begynte jeg å lese bøkene om Hardy Guttene da jeg var mindre. Disse bøkene er nå sikkert over 20 år gamle, men det er små lettleste bøker med god humor og spenning. En krimserie med over 100 bøker utgitt :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Stephenie Meyer er utrolig lettlest, selv om du lærer veldig mye av å lese bøkene henner.

Nå ble jeg nysgjerrig, altså. Fortell, fortell!

Jeg tenker på det engelske språket. Etter jeg begynte å lese engelske bøker (nå har det jo gått veldig mye i Meyer), har jeg fått et mye bedre språk. Det er en mellomting. Den er ikke så vanskelig å lese som 1984, men likevel ikke for lett. Men man får alt med seg. Perfekt språk, med andre ord.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...