J@cob Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 HP er jo omtrent det lettleste man kan finne. Da Vinci Koden er ikke så veldig vanskelig å svelge heller. Utover det har jeg ingen anbefalinger, eller, jo, Wilbur Smith sine bøker er jo ganske lette å bla seg gjennom. Ken Follet er jo òg en mann som burde imponere mangt en ungdom med sine mange ridderkamper og sexscener, samt konstante spenningsnivå. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Som Melfacion nevnte "De Fire og Han Som Gjør Galt Verre" er perfekt for din alder og "erfaring". Kjempemorsom, noe å le av på hver eneste side. Nesten ikke en eneste pause, action hele tiden. De er veldig lettleste og er ferdiglest på kort tid. Jeg leste de på under en uke hver, så hvorfor ikke begynne med dem? Her er en tråd om bøkene. Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 De Fire og Han som Gjør Galt verre er som nevntgode bøker å lese. Vil påstå at de passer bedre til en i din alder, enn en eldre person. Personlig begynte jeg å lese bøkene om Hardy Guttene da jeg var mindre. Disse bøkene er nå sikkert over 20 år gamle, men det er små lettleste bøker med god humor og spenning. En krimserie med over 100 bøker utgitt Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 De Fire og Han som Gjør Galt verre er som nevntgode bøker å lese. Vil påstå at de passer bedre til en i din alder, enn en eldre person. Jeg fikk DFoHsGGV av besteforeldrene mine, etter at de hadde lest dem først. De er ca 75 :!: Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Kanskje det er en grunn til at du fikk den boka av dem? De tenkte kanskje den passet bedre for deg enn for dem? Ellers tipper jeg kanskje at du har noen særdeles oppegående besteforeldre Lenke til kommentar
Dante80 Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Hvite niggere er konge. Jepp, den boka som åpnet øynene mine for litteraturens verden. En norsk lettlest klassiker, perfekt for ungdom. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Kanskje du kunne prøvd deg på Philip Pullman sin trilogi (Det gylne kompasset, Den skarpeste kniven og En kikkert av rav)? Leste dem når jeg var 15 og likte dem ganske godt. Du kunne jo kanksje prøvd deg på noen av bøkene til Dan Brown som andre har nevnt før meg. Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Stephenie Meyer er utrolig lettlest, selv om du lærer veldig mye av å lese bøkene henner. Jeg synes "The Host" er bedre enn "Twilight-serien", men ser ut til at jeg er den eneste... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Stephenie Meyer er utrolig lettlest, selv om du lærer veldig mye av å lese bøkene henner. Nå ble jeg nysgjerrig, altså. Fortell, fortell! Endret 30. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Bøkene til Jo Nesbø kanskje? Jeg tenker da først og fremst på Harry Hole-serien. +1 Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Stephenie Meyer er utrolig lettlest, selv om du lærer veldig mye av å lese bøkene henner. Nå ble jeg nysgjerrig, altså. Fortell, fortell! Jeg tenker på det engelske språket. Etter jeg begynte å lese engelske bøker (nå har det jo gått veldig mye i Meyer), har jeg fått et mye bedre språk. Det er en mellomting. Den er ikke så vanskelig å lese som 1984, men likevel ikke for lett. Men man får alt med seg. Perfekt språk, med andre ord. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Harry Potter bøkene er jo veldig enkle og ikke minst veldig gode. Hobbiten er jo også ett stykke artig litteratur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå