Gå til innhold

Vits: 3 skjebner

Newbie1KENuubie

Anbefalte innlegg

St. Peter satt ved perleporten en tirsdag. Stille og rolig, normal pågang.

Plutselig kommer en fortumlet mann tuslende, og vil inn i himmelen. St. Peter blir nysgjerrig å spør: "Jasså, hva er det som har skjedd med den karen da?"

Han svarer: "Nei, nå skal du høre! Jeg bor i den høyblokka borti der, i 4 etasje. Idag skulle jeg på jobb, men måtte snu fordi jeg hadde glemt adgangskortet mitt. Når jeg kommer tilbake så møter jeg kona mi i gangen, hun blir veldig nervøs når hun ser meg, hun er bustete på håret og halvveis avkledd, så jeg skjønner at hun har vært utro! Så jeg blir fly forbanna og begynner å lete rundt i leiligheta etter elskeren. Jeg finner han ikke med det første, men plutselig ser jeg på terrassekanten, 2 hender som klamrer seg fast. Jeg løper bort og tramper jævelen på hendene! Han faller ned, men tror du ikke han jævelen lander i buskene og overlever? Jeg løper deretter inn og henter kjøleskapet, som jeg kaster ned på han. Men tror du ikke snora i jakka mi henger seg fast du eller? Så jeg blir dratt med selv, og nå står jeg her da..."

St. Peter synes historien var litt snodig, og begynner å humre og le. Og han sier: "Jaja, du får komme inn til himmelen da, hehe!"

Det går ikke mange sekundene før nestemann dukker opp. Han ser like fortumlet ut. St. Peter blir igjen nysgjerrig, og spør: "Jasså, skal du inn hit? Hva har hendt med deg da?"

Han svarer: "Nei, nå skal du høre! Jeg bor i den høyblokka borti der, i 3 etasje. Og jeg var i ferd med å utføre morgengymnastikken min som vanlig. Jeg drev akkurat å trente pull-ups, med terrassen over som håndtak. Tror du ikke jævelen i etasjen over plutselig kommer og tråkker meg på henda du eller? Jeg faller ned men lander heldigvis i en busk, så jeg overlever. Men tror du ikke jævelen henter kjøleskapet sitt og kaster den på meg du eller? Så står jeg plutselig her da. Jaja."

St. Peter synes historien var komisk, og ler litt. Før han sier: "Jaja, du får komme inn da! Versegod!"

Det går noen sekunder, så dukker tredjemann opp. Han ser også fortumlet ut. St. Peter sier: "Det var fælt da! Hva har hendt med deg nå da?"

Han svarer: "Nei, nå skal du høre! Jeg er vaktmester i den høyblokka borti der! Og hver morgen pleier jeg å ha meg med kona til han sure mannen i 4. etasje. Men tror du ikke jævelen kom hjem rett etter at han hadde dratt idag? Jeg måtte finne meg ett gjemmested raskt, og klarte å presse meg selv inn i kjøleskapet. Jeg satt der i noen sekunder, men plutselig ble det svart for meg, og her står jeg da!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...