Psykake Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=523696 Den dårligste spillanmeldelsen noensinne? Eller er det jeg som er helt bak mål? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12312717 Ta diskusjonen her? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Makan for en ræva anmeldelse!!! Anmelderen gjør jo ikke annet enn å prate piss og annet svada, med minimal fokus på selve spillet, og grunnlaget for karakteren hans. Dette var dårlige greier. Hadde forventet meg en litt mer konstruktiv gjennomgang av spillet fra Rune Fjeld Olsen, med tanke på hvor stor apell dette spillet har for majoriteten av Xbox spillere. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Pft. Språket er kanskje litt vel vidløftig, men dette er mye bedre enn skjematisk gjennomgang. Husk at anmeldelser er først underholdning, så forbrukerjournalistikk. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Bra sagt sas1984. Når han først gir ut den høyeste karakteren de har, burde han gi en fyldig anmeldelse som forklarer godt hvorfor spillet får den høye karakteren. Syntes han svikter på alle områder med gow 2 anmeldelsen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Diplomati og jordnærhet i en anmeldelse av Gissj2? Javel.. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=523696 Den dårligste spillanmeldelsen noensinne? Eller er det jeg som er helt bak mål? En av de dårligste, selv om gamer og ikke minst gamereactor også slår til en og annen gang med noen perler.Men RFO sine anmeldelser har i den senere tid blitt jevnt over dårligere og dårligere, og det samme gjelder i grunn det meste av VGs anmelderstab. Se bare på anmeldelsen av Fallout 3 fra Anders Bjerring, den er latterlig dårlig. Jeg siterer: "Jeg hadde spilt i flere timer og begynte å bli litt forskrekket over den høye vanskelighetsgraden, da jeg oppdaget at man kunne gå inn i en slags planleggingsmodus og sette opp skuddkombinasjoner. I denne modusen pauses spillet og du får opp prosentsjanser til treffe ulike kroppsdeler på styggedommen du forsøker å kvitte deg med. Når du er fornøyd iverksetter du angrepet." Er det ikke greit å sette seg litt inn i spillene man skal spille før man anmelder de? Da hadde han kanskje visst at VATS systemet er en av hjørnesteinene i spillet.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så han har spilt spillet feil og uprofesjonelt? Skandale. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Den dårligste spillanmeldelsen noensinne? Eller er det jeg som er helt bak mål? "Eller er det jeg som er helt bak mål?" Langt i fra! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dere er noen hårsåre forumtroll, det er vel først og fremst det som er problemet. Forventer dere virkelig at Rune Fjeld Olsen skal skrive grundige og lange anmeldelser som går i dybden på spillene for å gjøre DERE fornøyd? VG er en tabloidavis og skriver til "alle", med andre ord er det ikke hardcore-kjernen anmeldelsene rettes mot. At innholdet på anmeldelser varierer får så være, det er jo normalt. Det som er bra med Gamer.no sett fra et norsk ståsted, er at de retter seg mer mot hardcore- enn casualgamere. Vi kan ha begge deler, så ta en stikkpille and chill Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er vel ingen som forventer at VG skal tilby noe til "hardcore" spillere, men jeg må si meg enig at denne anmeldelsen var rimelig tynn suppe. Det ligner mer på en preview enn en anmeldelse. Dette er jo et av de aller største spillene som slippes i år og det finnes ikke en eneste 360 eier der ute som ikke har hørt om dette spillet. Når VGs anmeldelse av "Professor Layton and the Curios Village" for DS er mer matnyttig enn denne anmeldelsen så er det lov å diskutere litt rundt akkurat den saken. Ellers så har jeg et meget godt inntrykk av RFO som spillanmelder, og jeg kan kanskje forstå at det er mange AAA titler som slippes nå, men jeg ville kanskje brukt litt mer tid på akkurat denne anmeldelsen... Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det var ein lite saklig anmeldelse og det var vanskeleg å oppfatta kva skribenten eigentleg ville få fram. Ein serdeles dårleg anmeldelse. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Dere er noen hårsåre forumtroll, det er vel først og fremst det som er problemet. Forventer dere virkelig at Rune Fjeld Olsen skal skrive grundige og lange anmeldelser som går i dybden på spillene for å gjøre DERE fornøyd? VG er en tabloidavis og skriver til "alle", med andre ord er det ikke hardcore-kjernen anmeldelsene rettes mot. At innholdet på anmeldelser varierer får så være, det er jo normalt. Det som er bra med Gamer.no sett fra et norsk ståsted, er at de retter seg mer mot hardcore- enn casualgamere. Vi kan ha begge deler, så ta en stikkpille and chill Selvom vg leses av "alle" er det lov til å gå litt i dybden. Angående hva jeg personlig forventet av RFO. Jeg forventet en fyldig anmeldelse. (At en anmeldelse er lang vil ikke automatisk si at den er god.) Og da GoW har samlet seg opp en solid "fan-scare" i Norge kan man vel også forvente seg at anmeldelsen skal appelere til de? hardcore eller ikke. Men ja, det blir litt sutring. Helt klart. Gamer.no hadde jo en kjempe anmeldelse, så det er ikke det det står på. Men jeg står på mitt og mener med hånden på hjertet av anmeldelsen stinker! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så han har spilt spillet feil og uprofesjonelt? Skandale. Det er jo litt rart at han ikke har lest noe eller sett noen videoer av spillet før han lager anmeldelse av det da? Snakker om Fallout 3 anmeldelsen nå.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Synes jeg ikke. Det finnes flere måter å skrive gode anmeldelser på, og det er ingen absolutt forutsetning at man kjenner godt til produktet på forhånd. Å spille uten forkunnskap kan gi en annen vri, og variasjon er viktig både for leser og skribent. Husk at ikke alle har tid til å nerde rundt og kjenne et produkt ut og inn før det slippes. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvis han ikke har tid til å gjøre jobben sin(forarbeid), og ikke har interrese for spill, da syns jeg han skal slutte å anmelde spill.. Selv jeg som aldri har spilt noen Fallout spill, og ikke har planer om å kjøpe Fallout 3 har fått med meg litt om spillet, om skytesystemet osv. Hvis jeg skulle fått en jobb om å anmelde et spill så ville jeg gjort litt research på forrhånd, det ser jeg på som et must før man skal anmelde et spill. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Pussig anmeldelse. Tror han går for en litt alternativ tilnærming, men det funker ikke i det hele tatt, dessverre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Reagerer mest på at det tok ham bare 11 timer... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Reagerer mest på at det tok ham bare 11 timer... Hva er det å reagere på da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tja, det er ikke særlig langt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå