mcgroven Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er helt kurant å være uenig i min vurdering, men å gå til det skritt å antyde at jeg har vært uklar i toppen eller at jeg har "skummet igjennom" synes jeg er litt lettvint. Flerspillerdelen der man spiller mot hverandre var ikke tilgjengelig for testing, men jeg synes likevel det jeg faktisk fikk teste holder til toppkarakter; Noe jeg beskriver over to sider og med 2700 ord, eller noe slikt. Jeg er nå oppe i 200 anmeldelser for Gamer.no, og har gitt én tier. Og jeg biter på hype?.... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg klarer ikke helt å se hvordan du da kunne overse såpass klare bugs, og selv du burde vel være enig i at cheap deaths av lagkompiser, gang på gang ikke burde forekomme i et spill av Gears kaliber. Jeg ville trukket det for dette og de andre bugsene spillet inneholder. At jeg sa du spilte på easy var vel fordi jeg regnet ikke med du kjørte hardcore/insane med tidsfrister o.l som du sikkert har på deg når du jobber, og spilte du det på vanskeligere burde du i hvertfall lagt merke til problemene. Jeg lurte da på om all ståheien kanskje gjorde at du valgte å overse eller noe i den duren, men svaret på det vet kun du. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Da jeg spilte igjennom opplevde jeg ikke store feil og mangler som kunne rokke ved totalopplevelsen, det stemmer. Du får tro hva du vil, men jeg overser ikke noe fordi det er "ståhei" rundt et spill. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Egentlig ikke. Man kan ikke klage på hele siden bare fordi de ufornøyd med én karakter. Selvsagt kan man det, akkurat som sjefen din akn si at han "forventet mer av deg" om du gjør en dårlig jobb på bare et av mange oppdrag. AtW Men han er sjefen min, jeg er ansatt hos han. Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Egentlig ikke. Man kan ikke klage på hele siden bare fordi de ufornøyd med én karakter. Selvsagt kan man det, akkurat som sjefen din akn si at han "forventet mer av deg" om du gjør en dårlig jobb på bare et av mange oppdrag. AtW Men han er sjefen min, jeg er ansatt hos han. Ja, hva har det å si? Er jo ikke noe feil i det han sa mot anmeldelsen. Sier bare at det ble lettvint å gi dette spillet 10/10 når det er noen muligheter som ikke fungerer perfekt og er bugs som man erfarer. Og å si at det blir som VG/Dagbladet osv. anmeldelse, det er bare hans mening og er ikke noe stygt sagt. Syns innlegget var bra og viser oversikt, og jeg er ihvertfall på et forum som dette for å lese sånne ting Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ser ikke hva som er galt med Vg sine anmelderser, syns de er fine sålenge Rune anmelder dem, og videoanmeldelser er et stort pluss. Dagbladet derrimot, de har jeg ikke så mye "Respekt" for Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Etter å ha spilt mer må jeg dessverre si at kampanjen i GOW2 går inn i historien som tidenes skuffelse. Selv om det glimter til nå og da, så overskygges det av talentløse kjøretøysekvenser ("kjøre tanks over is"-brettet er noe av det absolutt dårligste jeg har spilt noensinne), malplassert "gåte"-løsning og irriterende scriptede hendelser. Visst ser det fett ut, men når det spiller som noe som kunne vært utgitt i 1993, blir 10/10 litt merkelig.. Jeg har ikke opplevd noen spesielle AI-bugs, men spiller co-op. Synes faktisk de to lagkameratene man ikke kontrollerer fungerer helt greit. Dette på hardcore. Etter noen timer var jeg i tvil om 8/10; nå ville jeg satt 4/10 hvis man bare skulle basert seg på single player-biten... Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er glad for å se at det finnes flere folk som ikke er kjempebegeistret for Gears, alt jeg kunne si om spillet når jeg var ferdig var "meh". Legg merke til at jeg gikk inn for å like spillet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gears of War var spillet som fikk meg til å forandre mening om FPS på konsoll.. Dette skal kjøpes! Tenkte å sitere meg selv, og bumpe denne tråden litt for moro skyld, hehe.. Vel, spillet ble kjøpt her om dagen, og nå er jeg noe over halvveis! Ser at jeg har skrevet FPS.. vel.. Skytespill generelt da, mener jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg