iharal3 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen andre som synes det var merkelig dagbladet bare ga 5/6? De pleier jo å gi ut seksere til hva som helst. Dagbladet trakk ned fordi det var så mye unødvendig skyting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 unødvendig skyting, hahahha.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vi får se, kanskje er jeg en gretten gammel gubbe, men jeg er sjelden enig i 10/10-anmeldelsene x360 får på gamer.no, GoW1, Lost Oddysey osv. Synes ofte de høyeste karakterene "bommer litt" med min smak. Men blir vel å teste det ut etterhvert, det er vel et ganske bra spill i alle tilfeller. AtW Litt usikker på hva du mener her. Er det noe spesielt med 10/10 anmeldelsene av X360 spill vs. 10/10 anmeldelser av spill på andre platformer? Jeg har ikke spilt Gears 2 ennå, men karakteren er jo i tråd med det spillet får andre steder. Delvis, nå husker jeg ikke i hodet alle 10/10-anmeldelsene til gamer. Spesielt ikke de eldre, men av de nyere, så er det noen jeg kan være enig i, men tror ikke jeg har vært enig i en eneste 10/10-anmeldelse på 360 enda. Nå er riktignok det statistiske grunnlaget rimlig lite, så det er kanskje litt tynt grunnlag og dra noen generelle trender ut av. AtW Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Unødvendig mye skyting"?! Dummeste jeg har hørt. Hvis de ikke vil ha skyting så kan de spille Mario Kart. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vær så god, ATW. Du trenger ikke huske dem i hodet http://www.gamer.no/anmeldelser/?n=0&s=rating&sd=d Hvis de ikke vil ha skyting så kan de spille Mario Kart. Det er jo skyting der. Skilpaddeskall og denslags. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvis jeg husker rett så er det slik at du hopper oppå dem slik at de sklir i 200km/t bortover banen. Vil ikke kalle det skyting. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Huff dette her blir så latterlig bra Fikk NXE i dag også, så da blir det installering av GeOW ftw. Kanskje eg slipper disse teksturene som laster litt trengt inn også Ja så har eg som sagt fri på fredagen Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kjære Gud i himmelen, la epic slippe dette spillet til pc Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Da må du vente ihvertfall halvannet år, tenker jeg! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Huff dette her blir så latterlig bra Fikk NXE i dag også, så da blir det installering av GeOW ftw. Kanskje eg slipper disse teksturene som laster litt trengt inn også Ja så har eg som sagt fri på fredagen Fri på fredag her og, planleggingsdag! AAH, gleder meg som et helvete. Blir helt sykt dette her. Har ikke NXE før 19. jeg da men uansett Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...mEAAAEWnus1iiRk Verdens dyreste spill? Epic Phail at jeg bestillte det der nettopp... jaja, bare smårusk;) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Huff dette her blir så latterlig bra Fikk NXE i dag også, så da blir det installering av GeOW ftw. Kanskje eg slipper disse teksturene som laster litt trengt inn også Ja så har eg som sagt fri på fredagen Fri på fredag her og, planleggingsdag! AAH, gleder meg som et helvete. Blir helt sykt dette her. Har ikke NXE før 19. jeg da men uansett NXE? Oo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 New Xbox Experience. Installere spill på HDD osv som ps3 gjør automatisk med spill. Har tenkt å gjøre det med GeOW 2 men er sikkert ferdig med spillet et par ganger før 19. så Lenke til kommentar
Snorreb Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen andre som synes det var merkelig dagbladet bare ga 5/6?De pleier jo å gi ut seksere til hva som helst. Dagbladet trakk ned fordi det var så mye unødvendig skyting Hei, Snorre fra Dagbladet her. Jeg foreslår at du leser anmeldelsen på nytt om du tror jeg trakk ned pga. unødvendig skyting - jeg har aldri skrevet eller antydet noe sånt, snarere tvert imot. I et spill som Gears 2 er det knapt mulig å ha for lite skyting, spør du meg. Vi deler heller ikke ut sekserne rundhåndet, slik du antyder - grunnen til at Gears 2 ikke nådde helt opp, er fordi det i mine øyne var en flott og naturlig videreføring av førstespillet (som jeg også ga en femmer i sin tid), men jeg satt ikke igjen med "sekser-følelsen" etter rundt 11 timers spilling (og mange timer multiplayer i London tidligere i høst). Min smak er ganske sikkert annerledes enn din smak. På den annen side: Jeg skriver at Gears 2 er bunnsolid, at det er en fantastisk actionfest fra start til slutt - og gir det en femmer. Det går an å like et spill svært godt selv om man ikke alltid gir toppkarakter ... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen andre som synes det var merkelig dagbladet bare ga 5/6?De pleier jo å gi ut seksere til hva som helst. Dagbladet trakk ned fordi det var så mye unødvendig skyting Hei, Snorre fra Dagbladet her. Jeg foreslår at du leser anmeldelsen på nytt om du tror jeg trakk ned pga. unødvendig skyting - jeg har aldri skrevet eller antydet noe sånt, snarere tvert imot. I et spill som Gears 2 er det knapt mulig å ha for lite skyting, spør du meg. Vi deler heller ikke ut sekserne rundhåndet, slik du antyder - grunnen til at Gears 2 ikke nådde helt opp, er fordi det i mine øyne var en flott og naturlig videreføring av førstespillet (som jeg også ga en femmer i sin tid), men jeg satt ikke igjen med "sekser-følelsen" etter rundt 11 timers spilling (og mange timer multiplayer i London tidligere i høst). Min smak er ganske sikkert annerledes enn din smak. På den annen side: Jeg skriver at Gears 2 er bunnsolid, at det er en fantastisk actionfest fra start til slutt - og gir det en femmer. Det går an å like et spill svært godt selv om man ikke alltid gir toppkarakter ... Hva var det som egentlig manglet da? For å få sekser? (Untatt "følelsene" dine etter du spilte det) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fem av seks er jo ikke mye å klage over. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fem av seks er jo ikke mye å klage over. Det mener jeg også, blir som når folk klager på at et spill "bare" får 8.6 på andre nettsider som f.eks Gametrailers. Det er og blir en veldig god karakter Hvordan jeg skal få tid til å spille alle disse godbitene nå som mørketiden nærmer seg med stormskritt må fuglene vite. Skolen krever sitt, jobben krever enda mer og enden på visa er at det blir lite tid til overs. Nesten så man må vurdere å slutte i jobben Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 GoW1 singleplayer var kjedelig syns jeg, men spill det i coop over XBOX Live; helt konge! Jeg og en kompis brukte noen kvelder på å spille igjennom på casual, helt sjef. Gleder meg som en unge til GoW2! Wee! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hmm.. Ser ut til at jeg får dilemmaet " Oppgradere PC vs Xbox360....vs fotoutstyr " igjen ved neste lønnning, nok en gang. Endret 4. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg