Joachim_F Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Neste sommer bærer det tilbake til Karibien, i Tropico 3. Les mer Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det originale tropico var fantastisk moro! Endte alltid opp med en sovjetisk base slik at turisme og økonomi til slutt døde hen Gøy å sette stor kryss i oppvigleres pass og sende en hitman på de. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 jøss, var ikke klar over at det hadde kommet en 2-er en gang... og første var greit nok, men om en prøvde å spille snill gutt så hadde en ikke store sjansen for å holde ut i lengden. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gleder meg:D Tropico må være ett av mine favoritt spill. Grafikken er så som så, men gameplayet er fantastisk! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Grensesprengende grafikk" Kan ikke helt se for meg at man benchmarker PC-er med Tropico 3. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette blir morro Likte 1ern og 2ern svært godt. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva er tropico? Aldri hørt om. Noen spill som kan sammenlignes? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nei egentlig ikke. Kommunistsimulatorer er det ikke mange av Gleder meg til nr3 i rekken . Har spilt Nr2 utallige timer Lenke til kommentar
tokko23 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Likte Tropico 1 med exp pack(var det paradise Island den het?) best, men 2 var ikke gærn den heller. Så Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nei egentlig ikke. Kommunistsimulatorer er det ikke mange av Gleder meg til nr3 i rekken . Har spilt Nr2 utallige timer Man kunne også være en kapitalistissimulator;) Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 JAAAAAAA!!! nå ble jeg gla! elsket tropico!! gleder meg til mer tropico! større øy og mere stæsj for å bli en liten saddam og/eller castro Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei egentlig ikke. Kommunistsimulatorer er det ikke mange av Gleder meg til nr3 i rekken . Har spilt Nr2 utallige timer Man kunne også være en kapitalistissimulator;) ett fett så lenge en benyttet diktatormetoder for å holde på makta... Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gleder meg. Tropico var gøyalt. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tropico er tøft, kryssar fingrane for at det her blir ein verdig oppfølgjar. @tokko23 Jøss, eg var ikkje klar over at der var ein ekspansjonspakke, den må eg prøve å få tak i. Kay Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Tenkte det var på tide å dra opp denne tråden igjen Tropico er rett rundt hjørnet nå. "Worldwide (including UK/USA): PC & Xbox 360: 16th October, 2009 Germany: PC: 24th September, 2009 Xbox 360: 16th October, 2009" Her er forresten trailer og teaser for de som ikke har sett dem: TRAILER TEASER Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Demoen har vært ute en stund, selvfølgelig ikke komplett . Men jeg storkoser meg Det føles kjent på mange områder, men samtidlig har de tilført utrolig mye nytt . Faktisk endel jeg savnet med tropico 1 har de nå lagt til . Demoen inneholder 2 campagin levels. Noe som irriterte meg veldig , er den korte spilltiden du får pr level. Fant heldigvis en løsning , Akkurat når "you won the game" dialogen kommer opp, trykk deg ut i menyen og lagrer spillet. avslutt level, og last inn gamen du savet. slik vil du ha mulighet til å spille videre Genialt Nå skal jeg spille igjen , blir så hekta Endret 18. september 2009 av Magnolian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg