Mazeking Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Til tider har jeg mange rarfiler jeg må pakke ut som IKKE hører sammen i en serie/arkiv. Det er da ganske knotete å pakke ut en og en fil. Setter man i gang utpakking av 10 stykk store rarfiler samtidig får maskina fullstendig hikke. Finnes det noen måte å å merke en masse rar filer i explorer og si "Que and extract each file to separate folder"? I den versjonen jeg er det kun "extract each file to separate folder" og da starte den som sagt alle utpakkingsjobbene samtidig. Kan selvfølgelig lage et script som pakker ut alle rarfiler i en katalog, men halve poenget er å kunne gjøre dette kjapt og kontrollert. Med et script blir det også vanskelig å velge rarfiler som jeg av en eller annen grunn IKKE vil pakke ut i en katalog. Normalt får man heller ikke noen feilmelding på skjerm ved batcprosessering, man må enten logge til fil og tryner noe stopper stort sett hele dritten opp hvis man ikke har programmert inn exceptions. Noen som har tips på hvordan man kan ordne en slik utpakking? BTW finnes det 64 bits pakke og utpakkingsprogammer? Tidligere har det vært skralt på den fronten. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Bruker WinRAR på min Vista Home Premium x64 Funker fett det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå