HellandB Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei! Har kjøpt meg ny pc, og der er det ikke rgb eller dvi utgang, kun hdmi. Jeg har en skjerm med både rgb og dvi utgang, men ikke noe hdmi. Hvordan kan jeg koble skjermen til pcen min? Er det en billig adapter av noe slag? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Vil du bruke den digitale DVI utgangen på skjermkortet trenger du denne. E: Husk at alle varer fra nettbutikken hos Clas Olson også kan kjøpes i butikk, husk bare og ta med deg artikkel eller vare nummeret Endret 3. november 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hei! Har kjøpt meg ny pc, og der er det ikke rgb eller dvi utgang, kun hdmi. Jeg har en skjerm med både rgb og dvi utgang, men ikke noe hdmi. Hvordan kan jeg koble skjermen til pcen min? Er det en billig adapter av noe slag? Billig og billig: dvi hdmi Du kan også sjekke clas ohlson. Endret 3. november 2008 av DrPhlux Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Takk! Da blir det nok en tur på clas ohlson på meg:) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 du kan jo også kjøpe en HDMI-DVI-kabel da... Fungerer bra det også, og da slipper du å kjøpe adapter+kabel. Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvis du er ute etter et enda billigere adapter og har god tid: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.743 http://www.dealextreme.com/products.dx/cat...312~search.hdmi Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det tar kanskje et par uker men du får ganske billig kabel fra dealextreme Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kjøpte 10m DVI->HDMI kabel i fra Ebay, ble under 200,- inkl frakt! AM Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Det ble bestilling frå Deal Extreme, hadde noen andre småting jeg også hadde bruk for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå