Sam_Oslo Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Vi kan jo merke oss hvor høyt Sam_oslo verdtsetter disse prisene, så kan vi brike det imot han når AM3 får flere av disse prisene med priser mente jeg "awards" Det er for gjort å misforstå, jeg trodde du mente priser med å skive priser. Men ja, jeg verdsetter en "Gold AWARD" fra en seriøs aktør som AnandTech veldig høyt, mye høyre en spekulasjoner og gjetting fra folk som har aldri sett Core i7 eller X58-HK. Endret 8. desember 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Få det inn da sam plxx. Gold Award ble gitt fordi ASUS HADDE DET BESTE AV KORTENE I TESTEN. Det ble også gitt en Silver Reward til et annet kort, noe som sier at det er ikke gitt gold til hele serien med X58. Om en mann vinner et rullestolkappløp, betyr det ikke at han er raskest i verden selvom han fikk gullmedalje i et kappløp.... Se selv. X58 fikk en silver reward. For noe dritt.... Endret 8. desember 2008 av Beef Supreme Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Phenom er bak alle mål i sammenligning med i7. Det krever ett vis spesielt personlighet for å tørre å sammenligne den med i7, tenker jeg. Det eneste som trengs er litt sunt vett, og å se hva som faktisk sammenlignes. sunn fornuft..? det sier AMD guruen med 100++ cpuer på hybelen våger nesten å påstå at du ikke kan uttale deg i denne sammenhengen, du er langt forbi AMD fan. du burde nesten vært ansatt. Har 5-6 Intel-CPUer også, bare så det er sagt, og antall cpuer har da ingen ting med denne diskusjonen å gjøre - med mindre du blander inn socket 754/939, som jo er det jeg faktisk eier. Syns det er skammelig å bli kalt for ufornuftig fordi jeg har en del CPUer. Det er vel denne type ting som i dette forumet burde bli sett på som det stikk motsatte. Jeg våger nesten å påstå at når du kommer med slike fjerne påstander er du enda lenger ut på viddene enn det Sam er. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Få det inn da sam plxx. Gold Award ble gitt fordi ASUS HADDE DET BESTE AV KORTENE I TESTEN. Det ble også gitt en Silver Reward til et annet kort, noe som sier at det er ikke gitt gold til hele serien med X58. Om en mann vinner et rullestolkappløp, betyr det ikke at han er raskest i verden selvom han fikk gullmedalje i et kappløp.... Alle kan ta feil, men du kan ikke avvise en AnandTech "GOLG AWRD" med slik "ignorance". Finn en seriøs test eller dokumenter dine egne erfaringer, da kan jeg godta dine gjetting, spekulasjoner og påstander om X58. En "GOLG AWRAD" fra AnandTech betyr ikke bare beste kort i runden, den får også en "kvalitetstempel". Endret 8. desember 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Få det inn da sam plxx. Gold Award ble gitt fordi ASUS HADDE DET BESTE AV KORTENE I TESTEN. Det ble også gitt en Silver Reward til et annet kort, noe som sier at det er ikke gitt gold til hele serien med X58. Om en mann vinner et rullestolkappløp, betyr det ikke at han er raskest i verden selvom han fikk gullmedalje i et kappløp.... Alle kan ta feil, men du kan ikke avvise en AnandTech "GOLG AWRD" med slik "ignorance". Finn en seriøs test eller dokumenter dine egne erfaringer, da kan jeg godta dine gjetting, spekulasjoner og påstander om X58. Det er bare å lese første sidet i ditt kjære review for å finne feil og mangler. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Phenom er bak alle mål i sammenligning med i7. Det krever ett vis spesielt personlighet for å tørre å sammenligne den med i7, tenker jeg. Det eneste som trengs er litt sunt vett, og å se hva som faktisk sammenlignes. sunn fornuft..? det sier AMD guruen med 100++ cpuer på hybelen våger nesten å påstå at du ikke kan uttale deg i denne sammenhengen, du er langt forbi AMD fan. du burde nesten vært ansatt. Har 5-6 Intel-CPUer også, bare så det er sagt, og antall cpuer har da ingen ting med denne diskusjonen å gjøre - med mindre du blander inn socket 754/939, som jo er det jeg faktisk eier. Syns det er skammelig å bli kalt for ufornuftig fordi jeg har en del CPUer. Det er vel denne type ting som i dette forumet burde bli sett på som det stikk motsatte. Jeg våger nesten å påstå at når du kommer med slike fjerne påstander er du enda lenger ut på viddene enn det Sam er. du kan kalle meg ufornuftig fordi jeg kjøper I7 til 8000kr, men jeg kan ikke kalle deg ufornuftig som har brukt kanskje 25k på 939 cpuer det siste året..? noe er gaaaaaaaaalt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Syns det er skammelig å bli kalt for ufornuftig fordi jeg har en del CPUer. Det er vel denne type ting som i dette forumet burde bli sett på som det stikk motsatte. Nei vi vet jo alle at det er mye mer fornuftig å kaste penga etter QX'er og Exx'er her og der Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Få det inn da sam plxx. Gold Award ble gitt fordi ASUS HADDE DET BESTE AV KORTENE I TESTEN. Det ble også gitt en Silver Reward til et annet kort, noe som sier at det er ikke gitt gold til hele serien med X58. Om en mann vinner et rullestolkappløp, betyr det ikke at han er raskest i verden selvom han fikk gullmedalje i et kappløp.... Alle kan ta feil, men du kan ikke avvise en AnandTech "GOLG AWRD" med slik "ignorance". Finn en seriøs test eller dokumenter dine egne erfaringer, da kan jeg godta dine gjetting, spekulasjoner og påstander om X58. Nå må du seriøst slutte med den trollinga di. Jeg avviser ikke en dritt, jeg viser deg faktisk at dette er ikke en award som er gitt til X58, men det er en medalje til ASUS for det beste kortet i serien. Asus var heldige og fikk gull, mens Gigabyte fikk sølv. Her er det du som kommer med svada og utydlige forklaringer og påstår at chipsettet fikk gold award, når det var produsenten Asus som egentlig fikk det. LTFR Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Phenom er bak alle mål i sammenligning med i7. Det krever ett vis spesielt personlighet for å tørre å sammenligne den med i7, tenker jeg. Det eneste som trengs er litt sunt vett, og å se hva som faktisk sammenlignes. sunn fornuft..? det sier AMD guruen med 100++ cpuer på hybelen våger nesten å påstå at du ikke kan uttale deg i denne sammenhengen, du er langt forbi AMD fan. du burde nesten vært ansatt. Har 5-6 Intel-CPUer også, bare så det er sagt, og antall cpuer har da ingen ting med denne diskusjonen å gjøre - med mindre du blander inn socket 754/939, som jo er det jeg faktisk eier. Syns det er skammelig å bli kalt for ufornuftig fordi jeg har en del CPUer. Det er vel denne type ting som i dette forumet burde bli sett på som det stikk motsatte. Jeg våger nesten å påstå at når du kommer med slike fjerne påstander er du enda lenger ut på viddene enn det Sam er. du kan kalle meg ufornuftig fordi jeg kjøper I7 til 8000kr, men jeg kan ikke kalle deg ufornuftig som har brukt kanskje 25k på 939 cpuer det siste året..? noe er gaaaaaaaaalt. Du kjøpte vel en i920 også. Og handlet du ingen QX'er i løpet av året? Kall meg gjerne ufornuftig fordi jeg har dilla på overklokking, det gjør modern og fattern også, men å si det HER er SKIVEBOM. Hva er forresten ufornuftig med å bruke disse pengene på K8? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 We are proud to present the ASUS P6T-Deluxe with our Gold Editors Award. We highly recommend this board for beginners and advanced users alike. The Deluxe is not perfect, no board is, but it was by far the easiest board to use on a daily basis. We are excited to present our Silver Editors award to Gigabyte for the GA-EX58-UD5. What else can we say, this board is a tweaker's delight and has tremendous performance potential. Hva annet kan dette tyde på at det er en intern konkurranse mellom de forskjellige X58? Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Nå må du seriøst slutte med den trollinga di. Jeg avviser ikke en dritt, jeg viser deg faktisk at dette er ikke en award som er gitt til X58, men det er en medalje til ASUS for det beste kortet i serien. Asus var heldige og fikk gull, mens Gigabyte fikk sølv. Her er det du som kommer med svada og utydlige forklaringer og påstår at chipsettet fikk gold award, når det var produsenten Asus som egentlig fikk det. LTFR jeg tror at du bør gå og studere litt hva Anadtech mener med " with our Gold Editors Award. We highly recommend this board " Det betyr ikke bare beste kortet i runden, Anadtech har mange mange roundup uten å gi en dritt AWRD til noen. Du kan ikke vrenge på alt så enkelt. Endret 8. desember 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 AnandTech gav jeg også Gold Award til noen AMD nForce8200 kort, vil ikke si at det er noe sinnssykt bra kort, klart det er bra til sitt bruk osv.. Men til mitt, neppe.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Nå må du seriøst slutte med den trollinga di. Jeg avviser ikke en dritt, jeg viser deg faktisk at dette er ikke en award som er gitt til X58, men det er en medalje til ASUS for det beste kortet i serien. Asus var heldige og fikk gull, mens Gigabyte fikk sølv. Her er det du som kommer med svada og utydlige forklaringer og påstår at chipsettet fikk gold award, når det var produsenten Asus som egentlig fikk det. LTFR jeg tror at du bør gå og studere litt hva Anadtech mener med " with our Gold Editors Award. We highly recommend this board " Det betyr ikke bare beste kortet i runden, Anadtech har mange mange roundup uten å gi en dritt AWRD til noen. Du kan ikke vrenge på alt for å bevise dine påstender. http://www.firingsquad.com/hardware/amd_ph...view/page14.asp Sånn, da fikk vi et positivt review om Phenom også. 85% er jo en særdels bra score! Foreslår at alle poster dette bildet hver gang Sam drar fram gullmedaljen sin. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 En "GOLG AWRAD" fra AnandTech betyr ikke bare beste kort i runden, den får også en "kvalitetstempel". Ehm.. Javell? Mitt P5Q-Deluxe er og blir det mest problematiske kortet jeg hadde den første 1-2mndene.. Makan til ustabil BIOS skal du lete lenge etter, mistet RAID0 oppsettet mitt TRE ganger før noe som helst ble stabilt? Og det kortet har fått uttalige priser? Sier jo litt om hvor lite verdi det er bak disse prisene.. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 AnandTech gav jeg også Gold Award til noen AMD nForce8200 kort, vil ikke si at det er noe sinnssykt bra kort, klart det er bra til sitt bruk osv.. Men til mitt, neppe.. Forklar litt mer, please.. bare dritt deg ut og nekt og forkast en "GOLD AWRD" fra Anantech med slike banale argumenter. Ikke vær beskjeden nå! "Go ahead, make my day" Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Skal jeg forklare deg hvorfor et AMD nForce8200 ikke fungerer spesielt godt til mitt bruk? Jeg er enig i gull prisen på grunn av at det brikkesettet som bruker minst strøm, men til mitt behov betyr jo det SVADA? Lett å fortså at den prisen ble meningsløs for meg da? Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Skal jeg forklare deg hvorfor et AMD nForce8200 ikke fungerer spesielt godt til mitt bruk?Jeg er enig i gull prisen på grunn av at det brikkesettet som bruker minst strøm, men til mitt behov betyr jo det SVADA? Lett å fortså at den prisen ble meningsløs for meg da? Hvem mener du denne "Gold AWARD" for en "mid-range" X58 kort er beregnet til? En bestemt gruppe? i tilfelle hvem? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Bra moderatorer gjere en go jobb her. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Bra moderatorer gjere en go jobb her. Jepp, blitt en ren drittkasting konkuranse. Rimelig overgitt........... Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Vet ikke helt om jeg skal le eller grine etter å ha lest igjennom stor bit av denne tråden. En fattig trøst er det vel at jeg snart reiser hjem fra jobb og kan gå på med friskt mot og sette opp min nye "burk" med nettop en i7 920 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå