Mafo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Både Telenor og Netcom er straks ferdig med oppgraderingen av 3G-nettet. Les mer Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det var rart. Jeg bor i Trondheim og har aldri hatt den lille H-en i boksen på min C702... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Den H`en tror jeg kommer ann på hvilket operatør du har! Arrester meg hvis jeg tror feil. Den eneste gangen jeg så H`en på min W910 som jeg hadde da, var på flyplassen i Madrid. Har ikke sett den før eller siden i Norge. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvor i Trondheim befinner du deg? Har fått både 3,5G-symbolet til nokia og 3G+ som det står på samsung sine modeller her i Trondheim jeg. Og lyseblått lys i Connect-modemet til NetCom. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Skal ikke klage på hastigheter, ihvertfall. Fikk streamet en god del serier når jeg satt med et NetCom 3g modem i Oslo sentrum. Veldig stabilt og raskt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Skal ikke klage på hastigheter, ihvertfall. Fikk streamet en god del serier når jeg satt med et NetCom 3g modem i Oslo sentrum. Veldig stabilt og raskt! Bruk denne, så ser du hvor fort det går: Trykk her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har bare vanlig 3g dekning her i Kragerø, men kan jo sjekke litt rundt omkring. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 rundtom her går det ganske så greit, kan til og med la telefonen ligger med 3G på hele tiden uten alvorlig battery-sluk. men jeg har merket meg at "hand over" ikke alltid funker som det skal. når jeg brukre C702-en som "modem" for N800 så har det blitt noen oppkoblinger som har falt ut... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 har også sett 3g+ på min innov8....så da er vi på gang da alstså....å nå er vi på vestlandet Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvor i Trondheim befinner du deg? Har fått både 3,5G-symbolet til nokia og 3G+ som det står på samsung sine modeller her i Trondheim jeg. Og lyseblått lys i Connect-modemet til NetCom. Jeg bor rett ved Samfundet, men er i sentrum hver dag, så burde jo ha sett da, er rart. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så du ikke hva jeg skrev?? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 altså om operatør har betalt for UMTS tilgang hos telenor eller netcom, fremfor bare GSM? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Har H stadig vekk i Risvollan/Dragvoll/Moholt-distriktet med LG KU990 og Telenor Endret 4. november 2008 av Geirern Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvor i Trondheim befinner du deg? Har fått både 3,5G-symbolet til nokia og 3G+ som det står på samsung sine modeller her i Trondheim jeg. Og lyseblått lys i Connect-modemet til NetCom. Jeg bor rett ved Samfundet, men er i sentrum hver dag, så burde jo ha sett da, er rart. Etter å ha lest litt rundt virker det som om at O2-kunder i Storbritania får H`en, men ikke Orange-kunder. (eller noe i den duren) Det beste er om du tester hastigheten selv, og evt. kontakter din operatør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg