Gå til innhold

8 av 10 får super-3G før 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Skal ikke klage på hastigheter, ihvertfall. Fikk streamet en god del serier når jeg satt med et NetCom 3g modem i Oslo sentrum. Veldig stabilt og raskt! :)

Bruk denne, så ser du hvor fort det går:

Trykk her

Lenke til kommentar

rundtom her går det ganske så greit, kan til og med la telefonen ligger med 3G på hele tiden uten alvorlig battery-sluk.

men jeg har merket meg at "hand over" ikke alltid funker som det skal. når jeg brukre C702-en som "modem" for N800 så har det blitt noen oppkoblinger som har falt ut...

Lenke til kommentar
Hvor i Trondheim befinner du deg?

Har fått både 3,5G-symbolet til nokia og 3G+ som det står på samsung sine modeller her i Trondheim jeg. Og lyseblått lys i Connect-modemet til NetCom.

Jeg bor rett ved Samfundet, men er i sentrum hver dag, så burde jo ha sett da, er rart.

Lenke til kommentar
Hvor i Trondheim befinner du deg?

Har fått både 3,5G-symbolet til nokia og 3G+ som det står på samsung sine modeller her i Trondheim jeg. Og lyseblått lys i Connect-modemet til NetCom.

Jeg bor rett ved Samfundet, men er i sentrum hver dag, så burde jo ha sett da, er rart.

Etter å ha lest litt rundt virker det som om at O2-kunder i Storbritania får H`en, men ikke Orange-kunder. (eller noe i den duren)

Det beste er om du tester hastigheten selv, og evt. kontakter din operatør.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...