Vegard_Haug Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Grøsserserien Penumbra kommer i en hendig samlepakke neste år. Les mer Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg håper dette vil gjøre penumbra-serien mer kjent. Makan til skummelt spill skal man se lenge etter! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg tror mange unngår Penumbra fordi grafikken ikke er god nok. Synd, for de går glipp av 2 perler av noen spill! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg tror mange unngår Penumbra fordi grafikken ikke er god nok. Synd, for de går glipp av 2 perler av noen spill! Skal ikke se bort ifra det. En regel alle burde lære seg er: Grafikk har ikke noe med gameplay å gjøre! fett at det kommer samlepakke:) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg tror mange unngår Penumbra fordi grafikken ikke er god nok. Synd, for de går glipp av 2 perler av noen spill! Skal ikke se bort ifra det. En regel alle burde lære seg er: Grafikk har ikke noe med gameplay å gjøre! fett at det kommer samlepakke:) Det er en regel som er gal, gjør man undersøkelser på saken, så ser man at det motsatte er tilfelle, grafikk (kan) gjøre spill bedre å spille. AtW Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg tror mange unngår Penumbra fordi grafikken ikke er god nok. Synd, for de går glipp av 2 perler av noen spill! Skal ikke se bort ifra det. En regel alle burde lære seg er: Grafikk har ikke noe med gameplay å gjøre! fett at det kommer samlepakke:) Det er en regel som er gal, gjør man undersøkelser på saken, så ser man at det motsatte er tilfelle, grafikk (kan) gjøre spill bedre å spille. AtW greit skal si litt i mot meg selv. Å si meg enig, men et spill med syk grafikk er nødvendigvis ikke et bra spill det jeg ville fram til:) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er grafikkhore til de grader, men jeg syntes faktisk grafikken i Penumbra er utmerket. Det føles på mange måter realistisk osv. Hittil er dette det eneste spillet som faktisk har fått meg redd. Man burde jo nesten få diplom av å runde det. Må nok kjøpe denne pakken bare for å ha det Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Akkurat det jeg satt og ventet på. Hvis prisen er grei blir det garantert kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg