Antihero Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 jeg har hatt alle gameboyversjonene og ikke uventet er sp verdt hver krone Lenke til kommentar
qdos Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hvem selger den billigst? Noen som vet om Lefdal har den, de har jo prisgaranti og bør jo dermed ha den... Lenke til kommentar
amilo Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har gameboy advance bør jeg da også kjøpe SP versjonen ? Lenke til kommentar
amilo Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Hvilke spill "må" man bare ha til GBA ? Er det noen bra ? Har hørt Splinter cell skal komme.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jeg skal kjøpe meg gameboy sp om jeg får penger, og da blir det wolfenstein eller doom og lost vikings jeg kjøper først. Lenke til kommentar
amilo Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Doom har jeg også tenkt å skaffe meg..Doom 2 koster 350 kr på gamesmix.com Ellers: Golden sun, Pokemon Advance??, Kjørespill, Driver liknende (hvis det finnest, vet dere noe?) Har desse spillene: Mario kart Mario Advance Street fighter Er lei dem alle....eneste er mario kart, det går enda. Men har lyst på SP for den ser så fin ut, den børstet stål da. Med lys og greier ... Lenke til kommentar
rec Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har tenkt å gekaufen meg et spill, men er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe ! Er driver 2 bra ? Lenke til kommentar
amilo Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 har sett et par bilder av driver 2, ser litt bra ut egentlig. Har det på playstation, veldig gøy der. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hva er egentlig forskjellen på GameBoy Advance og GameBoy Advance SP eller hva det nå heter? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hva er egentlig forskjellen på GameBoy Advance og GameBoy Advance SP eller hva det nå heter? GBA SP har skjerm med lys, noe GBA ikke har. Dette er den største fordelen. Har du en GBA, er det faktisk verdt pengene å bytte til SP bare for dette. SP-en er også mye mindre og kompakt. Den bruker heller ikke batterier, og lades opp når den er tom for strøm. En helt ny GBA-opplevelse etter min mening. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kan også nevne at gba sp ikke har hodetelefoninngang. Et problem som riktignok kan løses med en liten adapter-greie, som du sikkert ikke får kjøpt i norge atm. Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 pokemon kommer og 007 nigth fire kommer også i 3d Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Yay, nightfire! Kanskje vi kan kjøre linux på gba sp'en! Lenke til kommentar
amilo Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hvor mange har gameboy SP her på gamer, har inntrykk av at det er få !??? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Kjøpte en SP i går. Ville egentlig ha den sorte, men butikken hadde bare den i sølv. Overrasket over plastikk-følelsen på den. Hadde forventet en mer tung og solid klump. Men lyset er i alle fall så kraftig at det går an å bruke den til lommelykt Lenke til kommentar
amilo Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Er driver 2 til GBA SP bra er det noen som vet noe ?????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå